شهرک نشینان مسلح؛ تلاشی برای نجات رویای "اسرائیل بزرگ"

شهرک نشینان مسلح؛ تلاشی برای نجات رویای
پنج‌شنبه 4 فروردين 1401 - 17:07

در شهر النقب اشغالی باند جنایت‌کار مسلح جدیدی وابسته به رژیم صهیونیستی به دست "ایتمار بن غفیر" عضو کنیست صهیونیستی ایجاد شده که "یگان بارئیل" نام دارد. این مسئله حاکی از نیت های خطرناک و جنایت‌کارانه ای است که شهرک نشینان صهیونیست برای آن نقشه می کشند.

العالم- در گوشی

تشکیل این گروه تروریست صهیونیستی، تلاش مذبوحانه رژیم اشغالگر برای ایجاد تنش در اراضی فلسطین است. اعضای این یگان، شهرک‌نشین‌هایی هستند که کلاه مخصوص پلیس این رژیم را بر سر دارند و اقدام به تعقیب فلسطینی ها در النقب می کنند.

نخستین هدف این گروه ترویستی، ارعاب مالکان فلسطینی با تجاوزهای پی در پی است تا آنها را از دفاع از حقشان برای زندگی در سرزمین اشغالی النقب منصرف کنند.

به نظر می رسد که اسرائیلی‌ها و گروه‌های تروریستی‌شان امروز بیش از هر زمان دیگری نگران موجودیت رژیم‌نژادپرست و غیرقانونی‌شان هستند.

با توجه به شدت گرفتن بحران اوکراین و تحولات جهانی در پی آن، توجه آمریکا به منطقه نیز کم شده و اشغالگران را که به آن تکیه داشتند، دچار احساس فروپاشی کرده است.

یگان جدید بارئیل در نتیجه بحران اوضاع اشغالگران و شهرک نشینان صهیونیست در سرزمین های اشغالی ایجاد شد که از سویی پروژه اساسی خود یعنی برپایی رژیم "اسرائیل" بر اراضی فلسطینی را اجرا می کنند و از سویی دیگر، رویای ایجاد "اسرائیل بزرگ" در سرزمین هایی فراتر از فلسطین را در سر می پرورانند.

آنها اهداف خود را با سوق دادن دولت های منطقه به عادی سازی ذلیلانه روابط با خود پیگیری می کنند.

عملیات قهرمانانه اخیر در بئر السبع، نشانه ای حقیقی و عملی بر این امر است که فلسطینی ها تسلیم ذلت و خواری نمی شوند، برخلاف برخی دولت های عربی که تلاش کردند آنچه "معامله قرن" نامیده می شود را ترویج کنند که صرفا بر پایه پول نفت آنها و عادی سازی ذلت بارشان استوار است.

پربیننده ترین خبرها