دانشگاه آزاد اسلامی دانشجویان را برای ورود به بازار کار آماده می‌کند

شنبه 6 فروردين 1401 - 11:32

دانشگاه آزاد اسلامی ایران در تلاش است تا دانشجویان خود را قبل از فارغ‌التحصیلی از دانشگاه، برای ورود به بازار کار آماده کند.

العالم- ایران

محمد نریمانی راد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری درگفت وگو با برنامه "صباح الجدید" شبکه خبری العالم خاطرنشان کرد: دانشجویان مباحث تئوری را آموزش می‌بینند و از واقعیت عملی دور شده‌اند، بنابراین وقتی از دانشگاه فارغ التحصیل می‌شوند، فاقد شرایط لازم برای ورود به حوزه کاری مرتبط با رشته دانشگاهی‌شان هستند.

وی بر اهمیت و نقش مهارت آموزی دانشجویان اشاره و تصریح کرد: یکی از دغدغه های فارغ التحصیلان دانشگاه ها عدم مهارت لازم بعد از فارغ التحصیلی در رشته مورد نظر است.

نریمانی راد گفت: ماموریت جدید واحد یادگار امام (ره) شهرری تشکیل واحد دانشگاهی نمونه مهارتی و کارآفرینی است و این دانشگاه در آینده به عنوان بزرگترین دانشگاه مهارتی در کشور مطرح خواهد شد.

وی با اشاره به الحاق پنج دانشکده مهارت و کارآفرینی شهر تهران با واحد یادگار امام (ره) شهر ری شامل دانشکده مهارت و کارآفرینی جنت‌آباد، شریعتی ، ازگل (قلهک)، کَن و تهرانسر، در راستای تشکیل واحد دانشگاهی نمونه مهارتی و کارآفرینی خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های ایجاد شده، این واحد دانشگاهی با همیاری و همکاری استادان، کارکنان و دانشجویان و همچنین مسئولان و متولیان امر اقدامات اساسی و گام های موثری در جهت تبدیل شدن به بزرگترین دانشگاه مهارتی کشور بر خواهد داشت.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها