واکنش الوفاق به برگزاری اجلاس سازشکاران در فلسطین اشغالی

واکنش الوفاق به برگزاری اجلاس سازشکاران در فلسطین اشغالی
يکشنبه 7 فروردين 1401 - 12:02

معاون دبیر کل جمعیت ملی-اسلامی الوفاق بحرین به برگزاری اجلاس منطقه‌ای با مشارکت بحرین در فلسطین اشغالی، واکنش نشان داد.

العالم - بحرین - فلسطین اشغالی

شیخ «حسین الدیهی» معاون دبیر کل جمعیت الوفاق بحرین با اشاره به برگزاری اجلاس منطقه‌ای با مشارکت بحرین در فلسطین اشغالی، تأکید کرد که رژیم بحرین بار دیگر دچار اشتباه محاسباتی می‌شود.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که اجلاس منطقه‌ای با حضور «یائیر لاپید» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی، «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا، «انور قرقاش» وزیر مشاور در امور خارجه امارات، «ناصر بوریطه» وزیر خارجه مغرب و «عبداللطیف الزیانی» وزیر خارجه بحرین، هفته آینده در فلسطین اشغالی برگزار خواهد شد.

به نوشته وبگاه «مرآة البحرین»، شیخ الدیهی در حساب توئیتری خود در این خصوص نوشت: «نگرانی از آینده ائتلاف‌های شکننده، هدف اصلی این اجلاس دیپلماتیک است که مقامات رژیم اشغالگر اسرائیل با میزبانی از کشورهای عربی آن را برگزار می‌کنند و رژیم بحرین نیز بار دیگر دچار اشتباه محاسباتی می‌شود».

وی افزود که تحقق ثبات سیاسی در بحرین و منطقه از طریق دستیابی ملت به دموکراسی، آزادی، عدالت و تکثرگرایی (پلورالیسم) سیاسی محقق می‌شود نه از طریق سازش و فرار از بن بست و خفقان سیاسی در بحرین.

روزنامه صهیونیستی معاریو نیز نوشت که این اجلاس قرار است در یکی از هتل‌های واقع در جنوب فلسطین اشغالی برگزار شود و بازدید شرکت‌کنندگان از قبر بن گورین نیز جزء برنامه‌های این اجلاس است.

روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» در این خصوص نوشت که از جمله پرونده‌های مهمی که در این اجلاس مطرح خواهد شد عبارت است از: برنامه هسته‌ای ایران، مذاکرات وین، پرونده انرژی و بحران اوکراین.

فارس

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها