انصارالله عملیات «خضیره» را تبریک گفت

انصارالله عملیات «خضیره» را تبریک گفت
دوشنبه 8 فروردين 1401 - 14:15

سخنگوی انصارالله عملیات «خضیره» در عمق فلسطین اشغالی را پاسخی طبیعی به عادی‌سازی روابط عده‌ای با رژیم صهیونیستی دانست.

العالم _ یمن

«محمد عبدالسلام» سخنگوی انصارالله عملیات دیشب (یکشنبه شب) در «خضیره» در «حیفا» را تبریک گفت.

وی گفت، این عملیات پاسخی طبیعی به مسیر خائنانه عادی‌‌سازی روابط و بیدار بودن ملت فلسطین و خلاقیت آن در استفاده از ابزارهای مختلف برای مقابله با رژیم اشغالگر صهیونیستی است.

برخی منابع اعلام کردند که در این عملیات دو صهیونیست کشته شده‌اند و برخی دیگر تعداد کشته‌شدگان را چهار نفر اعلام کرده‌اند.

جنبش حزب‌الله لبنان در واکنش به عملیات استشهادی دیشب (یکشنبه شب ) در «الخضیره» در «حیفا» بیانیه‌ای صادر کرد و این عملیات را تبریک گفت.

در این بیانیه آمده، عملیات الخضیره بر ثبات ملت فلسطین و اراده آن در مقابله با رژیم اشغالگر با تمام امکانات و ابزارهای در دسترس تأکید می‌کند.

حزب‌الله افزود، عملیات مذکور مهم‌ترین و گویاترین پاسخ به دیدارهای خائنانه برخی کشورهای عربی با سران رژیم صهیونیستی است، کشورهایی که به عادی‌سازی روابط روی آورده‌اند.

در ادامه بیانیه آمده، این دیدارها بی فایده است زیرا تصمیم واقعی، همان تصمیم ملت فلسطین است.

حزب‌الله افزود، ملت فلسطین روزانه تأکید می‌کند که صلح و عادی‌سازی روابط با این دشمن جنایتکار وجود ندارد و به مبارزه تا آزادسازی کامل و پیروزی ادامه می‌دهد.

عملیات استشهادی دیشب، همزمان با نشست برخی کشورهای عربی در «نقب» انجام شد. دیشب نشستی با مشارکت چهار کشور عربی مصر، امارات، بحرین و مغرب به‌علاوه آمریکا به ریاست «یائیر لاپید» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در نقب در فلسطین اشغالی آغاز شد.

پربیننده ترین خبرها