ادامه تحقیق نهادهای فدرال آمریکا در باره فرزند بایدن

ادامه تحقیق نهادهای فدرال آمریکا در باره فرزند بایدن
چهارشنبه 10 فروردين 1401 - 21:25

در آمریکا تحفیقات وزارت دادگستری در باره فعالیت های بازرگانی فرزند رئیس جمهوری آمریکا گسترش یافته است.

العالم _ آمریکا

تحفیقات وزارت دادگستری آمریکا در باره فعالیت های بازرگانی هانتر بایدن فرزند رئیس جمهوری آمریکا در ماه های اخیر گسترش یافته است.

شبکه سی ان ان اعلام کرد تعداد زیادی از شاهدان این پرونده که از ۲۰۱۸ آغاز شد، در برابر بازجویان فدرال شهادت داده اند و پیش بینی می شود که شمار بیشتری نیز در هفته های آتی دانسته های خود را در این باره در اختیار ماموران این پرونده قرار دهند.

این تحقیق فعالیت های متعدد مالی و بازرگانی هانتر بایدن و برخی از نزدیکان و دستیارانش در دیگر کشورها در دوره ای که جو بایدن پدر وی معاون باراک اوباما رئیس جمهوری وقت بود و نقض احتمالی قوانین مبارزه با پولشویی، مالیاتی و لابیگری خارجی و همچنین حمل سلاح و دیگر مقررات را در بر می گیرد.

ماموران فدرال برای گردآوری اطلاعات در باره هانتر بایدن، با دستیاران و اطرافیانش مانند شریکان بازرگانی و افراد آگاه از تراکنش های مالی و نیز زنی که از او صاحب فرزندی شده است، تماس برقرار کرده اند. این زن اهل آرکانزاس است که از هانتر بایدن صاحب فرزند شده و از او به علت پرداخت نکردن نفقه های فرزندش شکایت کرده است. این در حالی است که از جو بایدن در باره فعالیت های بازرگانی پسرش تحقیق نشده است.

هانتر بایدن که هنوز به ارتکاب جرم متهم نشده، هرگونه خلافکاری را تکذیب کرده است.
فعالیت های هانتر بایدن در اوکراین، منبع اصلی مسائل حقوقی و سیاسی اوست.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها