شیخ نعیم قاسم: اجازه ایجاد هیچ‌‌گونه اختلال در روند برگزاری انتخابات را نمی‌دهیم

شیخ نعیم قاسم: اجازه ایجاد هیچ‌‌گونه اختلال در روند برگزاری انتخابات را نمی‌دهیم
پنج‌شنبه 11 فروردين 1401 - 11:09

معاون دبیرکل حزب‌الله اعلام کرد که اجازه ایجاد هیچگونه اختلال در روند برگزاری انتخابات پارلمانی لبنان را نمی‌دهیم.

العالم - لبنان

شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب الله لبنان اعلام کرد که نامزدهای حزب الله در انتخابات پارلمانی آینده بهترین کسانی هستند که می‌توانند از ملت و مقاومت تحت شعار «می‌مانیم و می‌سازیم» محافظت کنند.

وی بعد از دیدار با اعضای فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان اعلام کرد که علیرغم همه فشارهایی که بر حزب الله و مقاومت وارد می‌شود و با وجود همه تلاش‌ها برای تخریب چهره مقاومت به روش‌های مختلف، اما تجربه پارلمانی حزب الله و عملکرد خوب و پیشنهادات قانونی و حضور فعال و موثر نمایندگان حزب الله در پارلمان و دولت از جمله ویژگی‌هایی است که نشان می‌دهد نمایندگان حزب‌الله می‌توانند به خوبی به مسائل مردم رسیدگی و به آنها کمک کنند.

معاون دبیر کل حزب الله افزود، نمایندگان حزب الله در منطقه البقاع و سایر مناطق فعال هستند و به مردم خدمت می‌کنند، با مشکلاتشان آشنا بوده و جزئی از همین مردم هستند و خودشان را جدا از مردم نمی‌دانند.

وی تاکید کرد که ما از طریق نمایندگان و وزرا و همه کارکنان حزبی در سطوح جهاد، مقاومت ، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، آموزشی، عمرانی و اخلاقی صدای بلند و موضع پایدار در خدمت مردم خواهیم بود.

شیخ نعیم قاسم تصریح کرد، ما اعتقاد راسخ داریم که مردم به نمایندگان حزب‌الله اعتماد کامل دارند وآنها را انتخاب می‌کنند؛ به این دلیل که آنها چهره‌های درخشان حزب الله و نماینده خود مردم محسوب می‌شوند. نبرد انتخاباتی لبنان ادامه خواهد داشت و انتخابات در موعد مقرر خود برگزار می‌گردد و ما سخت تلاش می‌کنیم تا اجازه هیچگونه اختلال آفرینی در این انتخابات و روند برگزاری آن را ندهیم؛ چرا که این انتخابات یک مرحله ضروری است که باید از طریق آن به بحران‌های مختلف لبنان رسیدگی کنیم.

مهلت نامزدی برای انتخابات پارلمانی لبنان شامگاه سه شنبه هفته گذشته به پایان رسید.

هزار و 43 نامزد در این انتخابات ثبت نام کردند که از جمله آن‌ها 155 زن هستند. این نامزدها برای دستیابی به 128 کرسی در پارلمان وارد رقابت انتخاباتی می‌شوند.

با پایان زمان اعلام نامزدی در انتخابات پارلمانی، لبنان وارد فاز آماده‌سازی برای برگزاری آن شد. این انتخابات قرار است 15 می سال جاری میلادی برگزار شود.

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله با اشاره به نقش پررنگ و تاثیرگذار نمایندگان مقاومت در دولت و پارلمان برای رسیدگی به مسائل مردم، تاکید کرد که در انتخابات کنار متحدان خود هستیم.

کمپین انتخاباتی حزب‌الله از چند روز قبل آغاز شده و برنامه انتخاباتی آن نیز طی هفته آینده اعلام خواهد شد.

تسنیم

پربیننده ترین خبرها