شهدای جنین مرحله جدیدی از مقاومت به ثبت رساندند

شهدای جنین مرحله جدیدی از مقاومت به ثبت رساندند
يکشنبه 14 فروردين 1401 - 22:46

به دنبال شهادت سه تن از مبارزان گروهان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی) در جنین، کاربران شبکه های اجتماعی با راه اندازی هشتگ "جنین" به شهادت این سه مبارز گرانقدر واکنش نشان دادند.

العالم ـ فلسطین اشغالی

"زیاد النخاله" دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: مبارزان فلسطینی آینده فلسطین را به‌دور از کنفرانس‌های سازش و عادی‌سازی شکل می‌دهند. ملت فلسطین راه جهاد را به عنوان راه تحقق آزادی و رسیدن به قدس و تمام فلسطین انتخاب کردند.

این سخنان واقعیت زندگی مردم در فلسطین اشغالی که با وحشیانه ترین اشغالگری روبرو هستند، نشان داد. حال آنکه رژیم اشغالگر صهیونیستی از حمایت کشورهای استکبارگر و کشورهای سازشکار برخوردار است.

جهاد و مبارزه ملت فلسطین اما به رغم تمام تدابیر رژیم صهیونیستی متوقف نمی شود. این عملیات‌ها شکست سامانه امنیتی اسراییلی و ساختار امنیتی آنها را نشان داد. اقدامات تجاوزکارانه اسراییلی ها نیز هیچگاه ترس و واهمه ای در دل مبارزان ایجاد نخواهد کرد؛ بلکه جنایتهای آنها قطعا نتایجی معکوس خواهد داشت.

نظامیان اسراییلی بامداد روز شنبه سه تن از مبارزان گروهان های قدس را با تیراندازی به خودروی آنها در جنوب جنین به شهادت رساندند. پس از آن درگیری مسلحانه رخ داد و "اسراییل" اذعان کرد که 4 تن از نظامیانش کشته شدند.

رژیم صهیونیستی در یک کابوس بسر می برد و به نظر نمی رسد که در آینده دور و یا نزدیک به پایان برسد. زیرا در عرض یک هفته 11 شهرک نشین نظامی به دست مبارزان مقاومت در سه عملیات شهادت طلبانه کشته شدند.

جنبش حماس تاکید کرد که سیاست قتل و ترور سازمان یافته رژیم صهیونیستی نمی تواند برایش امنیت ایجاد کند بلکه بر عزم و اراده ملت فلسطین خواهد افزود تا به منظور گرفتن انتقام خون شهیدان و دفاع از فلسطین و تمام مقدسات خود هرچه بیشتر با صهیونیستها در تمام عرصه ها درگیر شوند.

کاربران شبکه‌های اجتماعی اما با راه اندازی هشتگ "جنین" به شهادت سه تن از مبارزان جهاد اسلامی واکنش نشان دادند و تاکید کردند که سیاست اسراییلی ها برای اعمال فشار بیشتر قطعا اوضاع را به مرز انفجار خواهد کشاند و ملت فلسطین با تمام اقشار خود راه جهاد را در پیش گرفته اند.

کاربری به نام "Mohsen" توییت کرد: بهترین جوانان جنین مبارز و مجاهد هستند و بسیاری از آنها به شهادت رسیدند.

کاربر دیگری به نام "palestine_4821" نوشت: از گروه‌های فلسطینی و شهدای ملتمان و مقاومت تشکر و قدردانی می کنیم و به آنها می بالیم. بویژه شهدای گروهان های قدس در جنین. با شما عهد می بندیم که راه شما و تمام شهدای فلسطینی را تا بیرون راندن رژیم اشغالگر و آزادسازی فلسطین ادامه خواهیم داد.

"ياسر ممدوح الفاضي" توییت کرد: اسطوره اردوگاه جنین تا ابد در یاد و خاطره ما باقی خواهد ماند و زیباترین داستان ها را از شجاعت و قهرمانی شما شهیدان برای کودکانمان تعریف خواهیم کرد و اینکه چگونه این رژیم جنایتکار صهیونیستی را به زانودرآوردید.

"Rania Ranosh" نوشت: فریضه روزه همانند فریضه جهاد از سوی خداوند متعال بر ما واجب شده است؛ پس خوشا به سعادت آنانی که هر دو فریضه را ادا کردند.

پربیننده ترین خبرها