تیراندازی مبارزان مقاومت به سمت شهرکی صهیونیستی در شرق جنین

تیراندازی مبارزان مقاومت به سمت شهرکی صهیونیستی در شرق جنین
يکشنبه 14 فروردين 1401 - 10:23

منابع رسانه ای اعلام کردند که مبارزان مقاومت فلسطین امروز یکشنبه با نظامیان رژیم صهیونیستی در شرق شهر «جنین» در کرانه باختری درگیر شدند.

العالم - فلسطین اشغالی

مبارزان مقاومت فلسطین امروز یکشنبه با نظامیان رژیم صهیونیستی در شرق شهر «جنین» در کرانه باختری درگیر شدند. به دنبال وقوع این درگیری، مبارزان مقاومت فلسطین به روی نظامیان صهیونیست آتش گشودند.

بر اساس این گزارش، منابع محلی اعلام کردند که به دنبال وقوع درگیری مذکور، مبارزان مقاومت فلسطین به صورت گسترده به سمت یک شهرک صهیونیست نشین در نزدیکی «جلبون» واقع در شرق جنین آتش گشودند.

در همین حال، برخی منابع از تحرکات گسترده گشتی‌ها و خودروهای نظامی صهیونیست در نزدیکی ایست بازرسی جلمه در شمال جنین و شهرک عانین در غرب این شهر خبر دادند. این درحالی است که بامداد امروز پلیس رژیم صهیونیستی در اولین روز ماه مبارک رمضان حداقل ۴ شهروند فلسطینی را در «دروازه دمشق» شهر قدیمی بیت المقدس بازداشت کرد.

به گفته مقامات صهیونیستی، این دستگیری‌ها پس از آن آغاز شده که تعدادی از مردان جوان فلسطینی شروع به سردادن شعار کردند. نظامیان صهیونیستی در جریان بازداشت فلسطینی‌ها در اولین روز ماه مبارک رمضان، همچنین شهروند فلسطینی دیگری را نیز در حین فیلم‌برداری از این ماجرا تهدید به بازداشت کردند.

پربیننده ترین خبرها