ولیعهد سعودی؛ حرمین شریفین برای صهیونیست‌ها حلال، برای فلسطینیان حرام!

ولیعهد سعودی؛ حرمین شریفین برای صهیونیست‌ها حلال، برای فلسطینیان حرام!
دوشنبه 15 فروردين 1401 - 13:00

به دنبال عملیات مقاومتی شهید "ضیاء حمارشه" در منطقه "بنی براک" در تل‌اویو، زنان فلسطینی با توزیع شیرینی در مسجدالحرام، از این عملیات ابراز شادمانی کردند. این اقدام، خشم بوق‌های تبلیغاتی و مهره‌های ولیعهد سعودی را برانگیخ و آنها هشتگ "زنان فلسطینی به مسجد اعظم هتک حرمت کرده‌اند"، را در شبکه توییتر ترند کردند.

العالم- کشکول

ارتش سایبری سعودی در قابل کاربران شبکه‌های اجتماعی، به این اقدام زنان فلسطینی تاخته و مدعی شده‌اند که این عملیات، "غیرنظامی بی‌گناه اسرائیلی" را هدف قرار داده و لذا اقدامی تروریستی است. آنها خواستار بازداشت و محاکمه این زنان و اخراج آنها از این کشور شده‌اند. حتی برخی از این کاربران سعودی پا را فراتر گذاشته و گفته‌اند: "معلوم شد که فلسطینی- ملت و دولت آن- دشمن هستند و خداوند ما را از شر آنها ایمن نگه دارد و دسیسه‌های آنها را به خودشان برگرداند."

در مقابل، برخی دیگر از کاربران توییتر درباره افتادن در دام حساب‌های کاربری جعلی، که توسط دربار پادشاهی آل سعود اداره می‌شود، هشدار داده و تأکید کرده‌اند که تمام هشتگ‌ها و کامنت‌های ضد فلسطینی از جانب ملت عربستان انجام نمی‌شود بلکه پشت آنها، ارتش‌های سایبریِ وابسته به محمد بن‌سلمان، ولیعهد سعودی قرار دارد که امیدوار است با حمایت و استقبال لابی صهیونیستی در آمریکا، به رویای خود برای تکیه زدن به کرسی پادشاهی دست یابد. لذا می‌بینیم که این شاهزاده با ایجاد هشنگ‌هایی توهین‌آمیز علیه فلسطییان، برای پاک کردن قضیه فلسطین از اذهان ملت عربستان مجدانه تلاش می‌کند و حتی این خصومت به حدی رسیده است که برخی مزدوران اجاره‌ای وابسته به بن‌سلمان تلاش کرده‌اند مقدس بودن مسجدالاقصی را زیر سوال ببرند.

ارتش‌های سایبری وابسته به دربار پادشاهی سعودی که توزیع شیرینی توسط زنان فلسطینی در مسجدالحرام را هتک حرمت به این مسجد اعظم تلقی می‌کنند، فراموش کرده‌اند که این شهرک‌نشینان صهیونیست هستند که این حرمین شریفین را هتک حرمت کرده‌اند. زمانی‌که "یسرائیل هرتزوگ" خاخام اسرائیلی با آزادی کامل در سرزمین حرمین شریفین گشت و گداز می‌کرد و در هر نقطه‌ای از این کشور با استقبال گرم سعودی مواجه می‌شد ارتش‌های سایبری نه تنها از او انتقاد نکرده بلکه از سفرهای صهیونیست‌ها به سرزمین حرمین شریفین دفاعی جانانه کردند.

موضوع قابل تامل این است که در آستانه ماه مبارک رمضان، رژیم سعودی "ویتالی زودوویستکی" بازیگر فیلم‌های مستهحن و غیراخلاقی را با هواپیمایی اختصاصی وارد عربستان کرد و این سفر او با دعوت رسمی "ترکی ال شیخ" مسئول هیئت رفاه و سرگرمی انجام شد.

این، هتک حرمتِ واقعی علیه سرزمین حرمین شریفین است؛ هتک حرمتی هدفمند و مطابق با طرح و نقشه‌ای برای قداست‌زدایی از آن و اسلام؛ تا شهروند سعودی را به ابزاری قابل انعطاف در دستان ولیعهد تبدیل کند.

پربیننده ترین خبرها