العالم گزارش می دهد؛

عملیات تل آویو| شادی فلسطینیان و وحشت صهیونیست ها

جمعه 19 فروردين 1401 - 09:47

در پی عملیات شهادت طلبانه داخل یک قهوه خانه در یکی از خیابان های اصلی و مشهور به نام دیزنکوف در مرکز تل آویو، شماری از صهیونیست ها کشته و زخمی شدند.

العالم _ سرزمین های اشغالی

به گزارش العالم عملیات شهادت طلبانه فلسطینیان در مرکز تل آویو، دستگاه امنیتی رژیم اشغالگر را در بهت و حیرت فرو برده است. رژیم صهیونیستی در پی این عملیات، صدها نفر از نیروهای نخبه امنیتی را برای یافتن مجری عملیات به محل حادثه اعزام کرد. همزمان ترس و وحشت سراپای وجود شهرک نشینان را در برگرفته است.

احمد جلالجل عضو هیئت اقدام ملی فلسطین گفت: این، صرفا شکستی امنیتی نیست بلکه شکستی در پی شکستی دیگر است. این عملیات واکنش به چیزی است که بنی گانتس وزیر جنگ اسرائیل درباره عملیات «شکست امواج» مطرح کرد. او گفت چندین گردان را میان فلسطینیان و نیز در سرزمین های اشغالی گسیل داشته تا مانع عملیات های فلسطینیان شوند.

این در حالی است که همه گروه های فلسطینی عملیات تل آویو را تبریک گفتند و آن را قهرمانانه توصیف کردند، عملیاتی که پاسخ طبیعی به جنایت های رژیم اشغالگر است.

در همین حال مردم فلسطین با پخش شیرینی و شکلات در خیابان ها خوشحالی خود را از این عملیات ابراز کردند.

یکی از فلسطینیان گفت: این عملیات قهرمانانه پاسخی طبیعی به جنایات رژیم اشغالگر ضد ملت فلسطین و اقدام یهودیان افراطگرا در آلوده کردن مسجد مبارک الاقصی از طریق حضور در آن است. بالطبع گروه های فلسطینی در برابر این جنایات دست بسته نمی مانند.

عملیات جدید در حالی اتفاق افتاده است که ارتش رژیم اشغالگر در بالاترین سطح آمادگی قرار دارد و تدابیر امیتی را در سراسر خاک فلسطین تشدید کرده است، تدابیری که پس از عملیات بئر السبع در هفته های گذشته اعلام شده است.

ناظران بر این باورند که همزمانی عملیات تل آویو با سر در گمی سیاسی و امنیتی رژیم اشغالگر، آثار بسیار سوئی در آینده برای این رژیم خواهد داشت.

پربیننده ترین خبرها