تشییع پیکر جوان فسلطینی که به دست صهیونیست ها در جنین به شهادت رسید+ویدیو

شنبه 20 فروردين 1401 - 15:31

جوان فلسطینی که صبح امروز در یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین درکرانه باختری شهید شده بود، از سوی فلسطینیان تشییع شد.

العالم ـ فلسطین اشغالی

به دنبال یورش صبح امروز (شنبه) نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین در کرانه باختری و درگیری شدید بین فلسطینی ها و نیروهای اشغالگر جوان فلسطینی به نام احمد السعدی به شهادت رسید و 15 فلسطینی دیگر نیز زخمی شدند.

اشغالگران صهیونیست در یورش امروز خود به اردوگاه جنین به دنبال دستگیری پدر شهید «رعد فتحی حازم» بودند که بعد از درگیری با مردم فلسطین و پس از محاصره منزل خانواده این شهید، در دستگیری پدر این شهید فلسطینی ناکام ماندند و به ناچار اردوگاه را ترک کردند.

فلسطینیان اردوگاه جنین، با حضور گسترده خود به تشییع جنازه جوان فلسطینی احمد السعدی مبادرت کردند که صبح امروز در جریان هجوم نظامیان اشغالگر به اردوگاه پناهندگان جنین در کرانه باختری به شهادت رسید.

عملیات مقاومتی استشهادی طی پنجشنبه شب گذشته (18 فروردین ماه ) در قلب تل آویو در خیابان «دزنگوف»، یکی از بزرگ‌ترین خیابان‌های این شهر، به کشته شدن سه شهرک نشین و زخمی شدن 11 نفر منجر شد و موجی از وحشت را در سرزمین های اشغالی برانگیخت.

عامل این عملیات که یک جوان فلسطینی ۲۹‌ساله به نام «رعد فتحی حازم» از اردوگاه جنین در شمال کرانه باختری بود، صبح جمعه پس از چند ساعت تعقیب و گریز، به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید. این چهارمین عملیات شهادت‌طلبانه در فلسطین اشغالی در حدود یک هفته گذشته بوده است.

پربیننده ترین خبرها