آماده‌باش گردان‌های جنین برای مقابله با حملات نظامیان صهیونیست

آماده‌باش گردان‌های جنین برای مقابله با حملات نظامیان صهیونیست
دوشنبه 22 فروردين 1401 - 04:31

سخنگوی گردان‌های جنین یکشنبه شب از آماده‌باش کامل مبارزان این گردان برای مقابله با یورش نظامیان صهیونیست خبر داد.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش فلسطین الیوم، «ابو معاذ» سخنگوی گردان‌های جنین اعلام کرد، مبارزان این گردان در اردوگاه جنین برای مقابله با هرگونه تجاوز و یورش احتمالی نظامیان رژیم اشغالگر در آماده باش کامل قرار دارند.

بر اساس این گزارش، مساجد اردوگاه جنین نیز برای مقابله با یورش احتمالی ارتش رژیم اشغالگر به این اردوگاه به مردم اعلام بسیج عمومی کردند.

نظامیان اشغالگر صهیونیست بامداد روز یکشنبه با یورش به شهرک یعبد در استان جنین ۲۰ فلسطینی را بازداشت و شماری را نیز زخمی کردند.

نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی صبح روز شنبه هم به خانه مجری عملیات تیراندازی تل‌آویو در اردوگاه جنین واقع در کرانه باختری، یورش بردند.

این یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین در حالی است که مقاومت فلسطین در غزه به تازگی از طریق طرف‌های واسطه، پیامی برای دشمن صهیونیستی فرستاده و اعلام کرده که هرگونه تعرض یا حمله به اردوگاه جنین در کرانه باختری، خط قرمز مقاومت است.

پیش تر «فوزی برهوم» سخنگوی حماس تأکید کرده بود که تهدیدهای دشمن صهیونیستی علیه جنین هرگز عزم و اراده ساکنان این شهر را تضعیف نمی‌کند و پیامد هرگونه تجاوز علیه جنین، دامن اشغالگران را خواهد گرفت.

رژیم صهیونیستی شنبه شب نیز از بیم عملیات شهادت‌طلبانه در سرزمین‌های اشغالی، ورود و خروج فلسطینیان ساکن مناطق ۱۹۴۸ به جنین را ممنوع اعلام کرد.

تصمیم رژیم صهیونیستی، ۵ هزار فلسطینی را از دیدار خانواده و خویشاوندان خود در دو خط سبز ساکنان استان جنین و مناطق داخلی سرزمین‌های اشغالی محروم خواهد کرد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها