صنعاء: پشتیبان مقاومت فلسطین در مرحله حساس کنونی هستیم

صنعاء: پشتیبان مقاومت فلسطین در مرحله حساس کنونی هستیم
چهارشنبه 24 فروردين 1401 - 22:32

مقامات دولت نجات ملی یمن در کنگره فلسطین در صنعاء تاکید کردند که کشورشان در مقطع حساس کنونی پشتیبان مقاومت و مبارزات ملت فلسطین در برابر تجاوزگری رژیم صهیونیستی است.

العالم - یمن

کمیته عالی نظارتی کنگره «فلسطین، مساله مرکزی امت» در یمن امروز سومین نشست خود را به ریاست «عبدالعزیز بن حبتور» نخست وزیر دولت نجات ملی این کشور برگزار کرد.

بن حبتور در این نشست با تاکید بر اینکه آرمان فلسطین مساله اصلی در محافل عربی و اسلامی باقی خواهد ماند، گفت: امروز یمن نقش محوری برای مساله فلسطین ایفا می‌کند.

او تاکید کرد: کنگره فلسطین به منظور حمایت از مبارزه و مقاومت در راه دفاع از آرمان فلسطین تشکیل شده است.

«ضیف الله الشامی» وزیر اطلاع رسانی دولت نجات ملی یمن نیز در گفت‌وگو با المسیره تاکید کرد: این کنفرانس از اهمیت بالایی برخوردار است و در مرحله حساسی برگزار می‌شود که نیازمند تشدید تلاش‌ها در حمایت از بیت المقدس است.

او با تاکید بر اینکه مسئله فلسطین مهم ترین مساله برای مسلمانان است، گفت: کشیده شدن برخی رژیم‌ها به سمت وفاداری آشکار به دشمن صهیونیستی نمی‌تواند این واقعیت را مخدوش کند.

از ابتدای ماه مبارک رمضان و به دنبال تشدید تنش‌ها بخصوص در قدس اشغالی و حملات نظامیان صهیونیست به تجمع‌های فلسطینیان در باب العامود قدس و همچنین تصمیم شهرک نشینان صهیونیست برای یورش گسترده در جمعه پیش رو به مسجد الاقصی و ذبح قربانی در آنجا به مناسبت عید موسوم به پسح با واکنش شدید اللحن گروه‌های مقاومت و عموم فلسطینیان همراه شده است.

فارس

پربیننده ترین خبرها