محمد علی الحوثی: رژیم‌های عربی در برابر تجاوزگری صهیونیست ها سکوت کرده‌اند

محمد علی الحوثی: رژیم‌های عربی در برابر تجاوزگری صهیونیست ها سکوت کرده‌اند
سه شنبه 30 فروردين 1401 - 23:19

محمد علی الحوثی عضو شورای عالی سیاسی یمن سه شنبه شب گفت که بسیاری از رژیم‌های عربی در برابر تجاوزگری و تعدی صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی سکوت کرده‌اند.

العالم - یمن

الحوثی ، اظهار داشت : برخی رژیم های عربی در حالی مردم یمن را هدف حملات خود قرار می دهند که در قبال جنایات رژیم صهیونیستی علیه مسجد الاقصی و قدس سکوت اختیار کرده اند.

این گزارش می افزاید : عضو شورای عالی ساسی یمن که به مناسبت سالگرد شهادت شهید صالح علی الصماد سخنرانی می کرد، همچنین از کشورهای اسلامی و عربی خواست سفرای سوئد در کشورهای خودشان را به دلیل اهانت به قرآن کریم ، اخراج کنند.

صالح‌ الصماد رئیس شورای عالی سیاسی روز پنج‌شنبه _سی‌ام فروردین‌ماه ۱۳۹۷ برابر با نوزدهم آوریل ۲۰۱۸_ در حمله جنگنده‌های متجاوز ائتلاف تحت رهبری عربستان سعودی در استان الحدیده یمن به شهادت رسید.

به گزارش شبکه المسیره ، عبدالعزیز بن حبتور نخست وزیر دولت نجات ملی یمن مورد حمایت انصارالله یمن هم در خصوص موضع کشورش در برابر آرمان ملت فلسطین تصریح کرد که موضع ما در برابر این موضوع ثابت است.

او بدون اشاره به جزئیات بیشتر از برگزاری کنفرانسی پیرامون مسأله فلسطین در یمن در هفته آینده خبر داد.

عبدالعزیز بن حبتور نخست وزیر دولت نجات ملی یمن

سرکوب شدید فلسطینیان از ابتدای ماه مبارک رمضان به شکل سازمان یافته در حال انجام است. مقامات رژیم صهیونیستی امروز سه شنبه یورش تازه ای را با گسیل صدها نیروی جدید به مسجد الاقصی آغاز کردند که به اعتقاد ناظران سطح تنش ها را در منطقه به شدت افزایش می دهد.

این احتمال خیلی بالاست که صهیونیستها در بحبوحه جنگ اوکراین که جهان را به خود سرگرم کرده است، نقشه جدیدی را طراحی کرده باشند، بطوری که بامداد امروز سه شنبه هم مناطقی در خان یونس در نوار غزه را با جنگنده های خود هدف قرار دادند.

به نظر می رسد، صهیونیستها با بازتولید خشونت ها در داخل اراضی اشغالی تلاش دارند، نیروهای مقاومت فلسطینی را هرچه بیشتر تحریک کنند و با نزدیک شدن به روز جهانی قدس این تحرکات هر روز بیشتر شود.

ایرنا

پربیننده ترین خبرها