اختصاصی العالم|هشدار صریح "جهاد اسلامی" به صهیونیست ها؛ دیگر تحمل ضربات مقاومت را ندارید

چهارشنبه 31 فروردين 1401 - 17:00

دکتر "احمد المدلل" از رهبران جنبش جهاد اسلامی، بر آمادگی کامل مقاومت فلسطین برای نبردی جدید در دفاع از بیت المقدس تاکید کرد.

العالم _ فلسطین

"المدلل" در گفت و گو با شبکه تلویزیونی "العالم" گفت: نبرد سهمگین "شمشیر قدس"، هنوز در مقابل چشمان رژیم تندرو صهیونیستی و نیز در برابر دیدگان کشورهای ائتلاف شکننده و ضعیف با اسرائیل، زنده است.

وی تاکید کرد: "نفتالی بنت" نخست وزیر اسرائیل، مانند حیوان زخمی رفتار می کند [که در آستانه مرگ است] و علیرغم زیاده روی صهیونیست ها در جنایات خود علیه ملت فلسطین، چشم آنها بر "مقاومت " متمرکز است زیرا از صداقت نیروهای "مقاومت" در کارشان و پیشرفت کارشناسانش، کاملا آگاه هستند.

عضو ارشد جهاد اسلامی تاکید کرد: بنت می‌داند اگر جنایتی علیه فلسطینی‌ها مرتکب شود، ائتلافش پایان خواهد یافت.

المدلل گفت: ما پس از عملیات شمشیر قدس تاکید کردیم شمشیر قدس همچنان پرآوازه و بر سر زبانهاست زیرا ماموریت واقعی آن، دفاع از مسجد الاقصی است.

وی خاطرنشان کرد: آنچه در مسجدالاقصی می گذرد، نبردی سخت در دفاع از تاریخ، جغرافیا و عقیده است و یکی از سخت ترین نبردهایی است که اشغالگران در رویارویی با مقاومت خواهند دید. بنت کاملا آگاه است جامعه صهیونیستی دیگر تحمل ضربات مقاومت را ندارد و مهاجرت معکوس از سرزمین های اشغالی آغاز شده است.

پربیننده ترین خبرها