به آتش کشیده شدن پرچم رژیم صهیونیستی مقابل دفتر نخست وزیر انگلیس

به آتش کشیده شدن پرچم رژیم صهیونیستی مقابل دفتر نخست وزیر انگلیس
يکشنبه 4 ارديبهشت 1401 - 22:29

پرچم رژیم اشغالگر قدس روز یکشنبه در پایان راهپیمایی روز جهانی قدس در لندن روبروی دفتر نخست‌ وزیری انگلیس به آتش کشیده شد.

العالم _ رژیم صهیونیستی

خاخام‌های یهودی معترض به موجودیت رژیم صهیونیستی پرچم رژیم اشغالگر قدس را روز یکشنبه در پایان راهپیمایی روز جهانی قدس در لندن روبروی دفتر نخست‌ وزیری انگلیس به آتش کشیدند. آنها از این طریق موضع آشکار خود را در اعتراض به جنایت های این رژیم به ویژه در اعتراض به حوادث اخیر در مسجدالاقصی به نمایش گذاشتند.

آنها در آغاز راهپیمایی، پرچم رژیم صهیونیستی را پاره و به نشانه اعتراض آن را لگد کوب کردند.

«الهنان بک» یکی از خاخام‌های یهودی شرکت کننده در این حرکت اعتراضی گفت که تنها راه حل مناقشه فلسطین و اسرائیل نابودی رژیم غاصب و جنایتکار اسرائیل و تشکیل دولت مستقل فلسطین است.

راهپیمایی روز جهانی قدس امسال بعد از دو سال وقفه به دلیل همه‌گیری کرونا، با حضور صدها تن از مسلمانان روزه‌دار، روحانیون، فعالان مدنی، گروه‌های مدافع حقوق بشر و ضد جنگ و نیز فعالان یهودی و مسیحی مخالف رژیم صهیونیستی از مقابل وزارت کشور انگلیس آغاز شد.

تظاهرات کنندگان پس از عبور از خیابان‌های مرکزی شهر لندن، از مقابل پارلمان و وزارت امور خارجه انگلیس عبور و سپس روبروی دفتر نخست وزیری تجمع کردند. آنها با سر دادن شعارهای ضد اسرائیلی خواستار پایان دادن به اشغالگری، خشونت و نظام آپارتاید در فلسطین اشغالی شدند.

همچنین شماری از سخنرانان و شخصیت‌های ضد اسرائیلی در انگلیس ضمن محکومیت جنایات صورت گرفته در فلسطین اشغالی خواستار جهانی‌سازی انتفاضه و فشار جامعه جهانی برای توقف اقدامات غیرقانونی اشغالگران قدس شدند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها