دونالد ترامپ: ملکه انگلستان باید عنوان هری و مگان را از آنها سلب کند

دونالد ترامپ: ملکه انگلستان باید عنوان هری و مگان را از آنها سلب کند
دوشنبه 5 ارديبهشت 1401 - 14:52

ترامپ اظهارات جالب و عجیبی را درباره خانواده سلطنتی انگلستان و حواشی آنها مطرح کرد.

العالم ـ آمریکا

بنابر گزارش خبرگزاری پی‌ای میدیا، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور پیشین آمریکا از ملکه انگلستان خواست عنوان دوک و دوشس ساسکس را از آنها (هری و مگان) سلب کند.
ترامپ در مصاحبه ای با پیرز مورگان، در برنامه تلویزیونی تاک تی وی "پیرز مورگان بدون سانسور" گفت که تاکنون هیچ فردی را مثل هری ندیده است.
او پیش‌بینی کرد که رابطه هری و مگان به شکلی بد و نامناسب پایان خواهد یافت، دوک را «خجالت‌آور» خواند و گفت که «وحشتناک» بود که در مراسم یادبود دوک ادینبورگ شرکت نکرد.
زمانی که خانواده سلطنتی در ماه مارس برای یادبود فیلیپ (همسر ملکه) گرد هم آمدند، هری غایب بود، اما با مگان سفر کرد تا مادربزرگش ملکه را برای اولین بار طی دو سال ببیند.
هری در مصاحبه بعدی با برنامه امروز شبکه NBC، به نظر می رسد هشداری پنهانی به نزدیکترین افراد ملکه صادر کرده است و می گوید مایل است مطمئن شود که او "محافظت" شده است و "افراد مناسب را در اطراف خود دارد".
ترامپ که اولین بار ملکه را برای چای در ویندزور در سال 2018 ملاقات کرد، درباره پدیده موسوم به مگگزیتِ هری و مگان گفت: «تنها چیزی که احتمالاً در یکی از تنها موارد با ملکه مخالفم این است که فکر می‌کنم او باید می‌گفت اگر این انتخاب شماست، خوب اما می دانید که دیگر عنوانی ندارید.»
این میلیاردر آمریکایی افزود: «می‌خواهم بدانم وقتی هری تصمیم بگیرد به اندازه کافی امر و نهی شده است، چه اتفاقی می‌افتد.
... یا شاید وقتی (مگان) تصمیم بگیرد که پسر دیگری را بیشتر دوست دارد. من می‌خواهم بدانم وقتی (رابطه آنها) تمام شود چه اتفاقی می‌افتد.»
او افزود: «تقریبا همه چیز را پیش‌بینی کردم. تمام خواهد شد و بد تمام خواهد شد.»
ملکه در صبح روز مراسم ازدواج به نوه اش لقب دوک نشین ساسکس را هدیه داد.
چنین القابی را فقط می توان با یک مصوبه پارلمان حذف کرد اگرچه شرایط محدودی نیز وجود دارد که در آن دارنده لقب و عنوان موروثی می تواند سلبِ عنوان شود.
ممکن است از هری و مگان، بازیگر پیشین سینما، خواسته شود تا استفاده از عناوین خود را متوقف کنند اگرچه آنها همچنان از نظر فنی این القاب را حفظ خواهند کرد.

پربیننده ترین خبرها