ارتش از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد

ارتش از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد
پنج‌شنبه 8 ارديبهشت 1401 - 17:10

ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه‌ای از آحاد مردم دعوت کرد تا با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، صدای رسای مظلومیت ملت ستمدیده فلسطین باشند.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

ارتش جمهوری اسلامی ایران بمناسبت روز قدس بیانیه ای صادر و تاکید کرد: روز قدس پرده غفلت را از دیدگان دیگر کشورهای خواب‌زده کنار می زند.

متن بیانیه ارتش بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز قدس روز اسلام است. روز قدس، روزی است که اسلام را باید احیا کرد. امام خمینی(ره)

روز باشکوه قدس، یکی از یادگاران ماندگار معمار کبیر انقلاب اسلامی است که با فریاد حق‌طلبانه، مردم ایران اسلامی و ملت‌های آزاده و آزاد اندیش جهان توطئه صیهیونیسم بین المللی در سیطره سرزمین های اسلامی را خنثی کرده است .

روز قدس، یوم‌الله و رستاخیز مقابله با ظلم و تجاوز علیه کیان اسلام است که خواب شیاطین را در چنگ اندازی بر سرزمین مقدس فلسطین آشفته کرده و موجب بیداری ملتهای آزاده نسبت به حقانیت مردمی مظلوم و ستم دیده شده است .

به رغم توطئه سازش کاران امروز ، به برکت انقلاب اسلامی و مجاهدت‌های محور مقاومت شاهد نقطه عطفی در مبارزه و مقاومت مردم فلسطین هستیم. بدون تردید توطئه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی با شکست مواجه خواهد شد و آنچنان که پیدا است با گسترش و اقتدار جبهه مقاومت روند اضمحلال و نابودی این رژیم غاصب و کودک کش شتاب گرفته و به اذن الهی و در پرتو مقاومت مردم مظلوم فلسطین می رود تا به زودی طومار ظالمان و غاصبان را در سرزمین های اسلامی در هم پیجیده شود.

ارتش انقلابی جمهوری اسلامی ایران همراه و همدل با مردم بصیر و آگاه در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، صدای رسای مظلومیت و حق‌طلبی ملت ستمدیده فلسطین خواهد بود تا همه یک صدا و تحت لوای امت واحده اسلامی، فریاد بلند و دشمن‌شکن خود را به گوش جهانیان رساند و آماده است در صفی متحد حماسه‌ای دیگر را در حمایت از مظلومان و ستم دیدگان خلق کند.

پربیننده ترین خبرها