در برگزاری مراسم کمیته فلسطینی روز قدس در غزه مطرح شد؛

نخاله: روحیه مقاومت در دل دشمنان رعب می اندازد/ دشمن غزه را به مانند بمب ساعتی می‌بیند

نخاله: روحیه مقاومت در دل دشمنان رعب می اندازد/ دشمن غزه را به مانند بمب ساعتی می‌بیند
پنج‌شنبه 8 ارديبهشت 1401 - 19:58

مراسم کمیته فلسطینی روز قدس در غزه برگزار شد

العالم - فلسطین اشغالی

نخاله، دبیرکل جهاد اسلامی در مراسم «کمیته فلسطینی روز قدس در غزه» گفت: روز قدس امسال همزمان با اولین سالگرد نبرد سیف القدس است، مردم ما همچنان پایداری می کنند و ثابت می کنند که اراده پویای آنها هرگز شکسته نمی شود، روحیه مقاومت در دل دشمنان رعب می اندازد.

وی افزود: امروز آن را به طور علنی و مستقیم می بینیم که چه توطئه‌هایی در اتاق های بسته علیه آرمان فلسطین ترسیم می شد، قدرت مقاومت به خاطر یقین به پیروزی بیشتر می شود، دشمن و بسیاری از کشورها به غزه به مانند بمب ساعتی می‌بیند.

دبیرکل جهاد اسلامی بر حمایت از اسرای فلسطینی زندانی در زندانهای اشغالگران صهیونیست تاکید کرد.

«ابوجمال روحی» عضو دفتر سیاسی حماس در این مراسم گفت که در روز قدس یاد امام خمینی که صاحب ایده این روز است را گرامی می داریم.

وی افزود که امام خمینی زودهنگام از امت اسلامی خواست که مسیر خود را تصحیح کند و تاکید کرد که قدس مساله اصلی است، غزه آماده تمام گزینه ها برای یاری مردم فلسطین است، بر راهکار مقاومت به عنوان تنها راه اخراج اشغالگران تاکید می کنیم، مقاومت ما را در غزه سربلند کرد و در کرانه و قدس نیز ما را سربلند خواهد کرد.

عضو جنبش حماس خاطرنشان کرد: برخی از حکومت‌ها به مذاکرات دل خوش کرده‌اند و برای پایان دادن به مساله فلسطین در سطوح سیاسی تلاش کردند اما روشن است که کامشان تلخ شده است، حقی که دشمن با زور غصب کرده است را فقط می توان با زور مسترد کرد، رژیم صهیونیستی از ابتدا در درون خود عوامل زوالش را جمع کرده بود.

گفتنی است، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم سخنرانی کرد که متن آن را در اینجا مشاهده کنید، این اولین بار خواهد بود که سردار سلامی در یک مراسم عمومی در غزه سخنرانی می‌کند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها