افشای جزئیات دیدار محمود عباس با رئیس "شاباک" رژیم صهیونیستی/ وقتی که کاری از دست ابومازن برای صهیونیست ها بر نمی آید

افشای جزئیات دیدار محمود عباس با رئیس
شنبه 10 ارديبهشت 1401 - 10:20

یک شبکه عبری جزئیات دیدار محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین را با رئیس «شین بت» رژیم اسرائیل فاش کرد.

العالم- فلسطین اشغالی

به گزارش العالم، تلویزیون عبری‌زبان "کان" به نقل از یک مقام فلسطینی فاش کرد که رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در دیداری که هفته گذشته با "رونین بار" رئیس شاباک (سرویس امنیت داخلی رژیم صهیونیستی) داشت، گفته که "کلید آتش‌بس در منطقه در دست اسرائیل است نه در دست من".

این شبکه صهیونیستی گزارش داده که این مقام فلسطینی خاطرنشان کرده، "ابو مازن"( محمود عباس) در دیدار اخیرش با "رونین بار" در رام‌الله گفته که "من نمی‌توانم اوضاع را آرام کنم، شما همواره خواهان آتش‌بس یک‌طرفه هستید، آتش‌بس می‌خواهید و سپس به جنین حمله می‌کنید."

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین همچنین خاطرنشان کرده که وعده‌های "بنی گانتز" وزیر جنگ اسرائیل به او درباره اعتمادسازی، "هنوز به طور کامل اجرا نشده است".

شهر قدس از ابتدای ماه رمضان جاری شاهد یورش‌های نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی به ویژه در منطقه "باب العامود" بود، در طول دو هفته گذشته نیز نظامیان رژیم صهیونیستی بارها به نمازگزاران در مسجد الاقصی یورش برده و مقامات این رژیم اشغالگر، ده‌ها یورش شهرک‌نشین‌ها به این مسجد را ترتیب داده و از آنها حمایت کرده اند.

ارتش رژیم صهیونیستی، دو روز پیش نیز اعلام کرد که در هفته‌های آتی تعداد بیشتری از سربازان خود را در کرانه باختری مستقر خواهد کرد.

پربیننده ترین خبرها