قدردانی جهاد اسلامی از سخنان رهبر معظم انقلاب در روز قدس

قدردانی جهاد اسلامی از سخنان رهبر معظم انقلاب در روز قدس
شنبه 10 ارديبهشت 1401 - 22:40

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی ضمن تقدیر از همه آزادگان جهان برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس از سخنان رهبران جبهه مقاومت و در راس آن حضرت آیت الله خامنه‌ای به این مناسبت قدردانی کرد.

العالم _ فلسطین اشغالی

ابوحمزه ، سخنگوی نظامی گروه سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد: جمعیت میلیونی آزادگانی که ندای بیت المقدس را لبیک گفتند، امید آزادسازی فلسطین و شکست رژیم صهیونیستی را بیشتر کرد.

به گزارش کانال تلگرامی صوت القدس، ابوحمزه گفت: آزادگان سراسر جهان دیروز به مناسبت روز جهانی قدس راهپیمایی کردند و در میادین شهرها پرچم دفاع از قدس را بالا بردند.

ابوحمزه با تاکید بر اینکه امروز مقاومت بیش از هر زمان دیگری استوار ایستاده است، گفت: مقاومت با دشمن صهیونیستی در غزه، جنین، قدس و همه شهرهای اشغالی در نبرد به سر می‌برد.

سخنگوی سرایا القدس عملیات بامداد امروز در شهرک صهیونیست نشین ارئیل در شمال کرانه باختری را هم هدیه ای از جانب ملت فلسطین به همه آزادگان در روز جهانی قدس خواند.

او از همه ملت‌های آزاده‌ای که در روز قدس به خیابان‌ها آمدند و جانبداری کامل خود را از ملت فلسطین اعلام کردند، قدردانی کرد و گفت: به همه قدرت های محور مقاومت و رهبران شریفی که درباره این مناسبت سخن گفتند، درود می‌فرستم که در راس آنها حضرت آیت الله سید علی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران است.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها