واکنش حماس به تهدیدهای تروریستی رژیم صهیونیستی/ هرگونه حماقت علیه رهبران مقاومت دروازه های جهنم را به روی اشغالگران خواهد گشود

واکنش حماس به تهدیدهای تروریستی رژیم صهیونیستی/ هرگونه حماقت علیه رهبران مقاومت دروازه های جهنم را به روی اشغالگران خواهد گشود
يکشنبه 18 ارديبهشت 1401 - 11:10

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین " حماس" در واکنش تهدیدآمیز اخیر رژیم صهیونیستی گفت: این اظهارات از بحران درون این رژیم حکایت می کند و نمی تواند عزم و اراده ملت فلسطین را در هم بشکند و یا رهبران مقاومت را بترساند.

العالم ـ فلسطین اشغالی

عبداللطیف القانوع سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین " حماس" روز یکشنبه در گفت وگو با شبکه تلویزیونی الجزیره اظهار داشت: تهدیدهای اسراییل مبنی بر هدف قرار دادن رهبران حماس موضوع تازه ای نیست و در واقع اظهاراتی پوچ و توخالی است.

وی گفت: رژیم اشغالگر اسراییل در صورت ارتکاب هر گونه حماقتی مبنی بر هدف قرار دادن هر یک از رهبران مقاومت دروازه های جهنم را بر خود خواهد گشود. هیچ کس نمی تواند مانع از آن شود که ملت فلسطین به دفاع از خویش برخیزد و مقاومت فلسطین نبرد با اشغالگر را با حکمت و اقتدار به پیش می برد و تهدیدهای اشغالگر حتی کودکان فلسطینی را نیز نمی ترساند.

شماری از نمایندگان و مقامات سابق و روزنامه نگاران رژیم صهیونیستی همزمان با روز جهانی قدس با صراحت خواستار ترور یحیی السنوار رهبر حماس در نوار غزه شدند.

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در واکنش به این قضیه تصریح کرد که تهدیدات رژیم صهیونیستی در مورد ترور رهبران حماس، هرگز ما را از دفاع از سرزمین و مقدسات فلسطین، بازگشت به سرزمین خود و آزادی اسیران بازنمی‌دارد.

«عزت الرشق» عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) نیز در واکنش به تهدیدهای صهیونیست‌ها گفت: کارزار تهدیدات و اقدامات تحریک آمیز اسرائیل برای ترور مجاهد یحیی سنوار یا هر یک از رهبران جنبش نه ما و نه هیچ یک از نیروهای حماس را نمی‌ترساند.

پربیننده ترین خبرها