وزیر صهیونیستی خواستار تبعید خانواده‌های عاملان عملیات استشهادی به نوار غزه شد

وزیر صهیونیستی خواستار تبعید خانواده‌های عاملان عملیات استشهادی به نوار غزه شد
دوشنبه 19 ارديبهشت 1401 - 08:29

وزیر دادگستری رژیم صهیونیستی خواستار تبعید خانواده‌های فلسطینیانی که علیه صهیونیست‌ها دست به عملیات می‌زنند به نوار غزه شد.

العالم - فلسطین اشغالی

به نقل از روسیا الیوم، «جدعون ساعر» عصر یکشنبه از دستگاه حقوقی خواست تا امکان تبعید خانواده‌های فلسطینیانی که علیه صهیونیست‌ها عملیات انجام می‌دهند به نوار غزه را بررسی کند.

وی اظهار کرد که بحث در مورد خانواده‌هایی است که می‌توان ثابت کرد آنها از قصد اعضای خود برای انجام عملیات اطلاع قبلی داشته‌اند.

وزیر دادگستری رژیم صهیونیستی همچنین خواستار بررسی قانونی بودن تخریب خانه‌های فلسطینیانی که تابعیت اسرائیلی دارند در صورت اجرای عملیات استشهادی شد.

این در حالی است که رژیم صهیونیستی خانه‌های ساکنان فلسطینی کرانه باختری را که به شهرها و شهرک‌های اسرائیلی حمله می‌کنند، تخریب می‌کند.

پیش تر نیز منابع محلی از ادامه تخریب خانه‌های فلسطینیان در قدس اشغالی توسط اشغالگران صهیونیست خبر داده بودند.

رژیم صهیونیستی در عین حال بدون هیچ اعتنایی به مخالفت‌های گسترده بین‌المللی همچنان به ساخت و ساز در سرزمین های اشغالی فلسطین ادامه می‌دهد و تاکنون هیچ اقدام عملی و بازدارنده‌ای به منظور توقف توسعه‌طلبی‌های این رژیم انجام نگرفته است.

شورای امنیت سازمان ملل اواخر سال ۲۰۱۶ با صدور قطعنامه ۲۳۳۴ بار دیگر هرگونه ساخت و ساز رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی فلسطین را غیرقانونی اعلام و بر ضرورت تخلیه فوری تمامی شهرک‌های صهیونیستی احداث شده در کرانه باختری تاکید کرد.

رژیم صهیونیستی بارها این قطعنامه را نقض کرده و نه تنها شهرک‌سازی را متوقف نکرده، بلکه آن را شدت بخشیده است.

ایرنا

پربیننده ترین خبرها