واکنش رسانه‌های صهیونیستی به سفر بشار اسد به تهران

واکنش رسانه‌های صهیونیستی به سفر بشار اسد به تهران
دوشنبه 19 ارديبهشت 1401 - 09:06

رسانه‌های صهیونیستی به سفر بشار اسد رئیس‌جمهور سوریه به ایران واکنش نشان دادند.

العالم - فلسطین اشغالی

رسانه‌های صهیونیستی در واکنش به سفر بشار اسد رئیس جمهور سوریه به تهران اعلام کردند این سفر نشان می‌دهد اتحاد میان ایران و سوریه باقی خواهد ماند و قدرتمندتر خواهد شد.

بشار اسد روز یکشنبه در سفر به تهران با رهبر معظم انقلاب اسلامی و رئیس‌جمهور کشورمان دیدار کرد.

روابط تاریخی فی‌مابین سوریه و ایران و همکاری‌های دوجانبه و هم‌اندیشی مشترک درباره مسایل و مشکلات و چالش‌های پیشِ‌روی منطقه علاوه بر مواضع و مسایل مورد توجه مشترک و آخرین تحولات اوضاع در عرصه‌های منطقه‌ای بین‌المللی در این دیدار مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار آقای بشار اسد رئیس‌جمهور سوریه و هیئت همراه، مقاومت و ایستادگی ملت و نظام سوریه و پیروزی در یک جنگ بین‌المللی را زمینه‌ساز افزایش اعتبار و سرافرازی سوریه دانستند و تأکید کردند: با توجه به روحیه و نشاط و اراده بالا در شخص رئیس‌جمهور و دولت ایران برای گسترش همکاری‌ها با سوریه، باید تلاش کرد روابط دو کشور بیش از گذشته ارتقاء یابد.

رهبر انقلاب با اشاره به موفقیت‌های بزرگ سوریه در میادین سیاسی و نظامی گفتند: سوریه امروز، سوریه قبل از جنگ نیست، اگرچه آن زمان خرابی‌ها نبود اما احترام و اعتبار سوریه اکنون بسیار بیشتر از گذشته است و همه به این کشور به‌عنوان یک قدرت نگاه می‌کنند.

پربیننده ترین خبرها