وزیر صهیونیست هم خواستار مسلح شدن شهرک‌نشینان شد

وزیر صهیونیست هم خواستار مسلح شدن شهرک‌نشینان شد
دوشنبه 19 ارديبهشت 1401 - 20:00

وزیر امور داخلی رژیم موقت صهیونیستی در تأیید اظهارات خاخام ارشد یهودیان «سفاردیم»، خواستار مسلح شدن صهیونیست‌ها برای مقابله با فلسطینیان شد.

العالم - فلسطین اشغالی

«آیلت شاکید» وزیر امور داخلی رژیم موقت صهیونیستی، صهیونیست‌ها را به حمل سلاح برای مقابله با فلسطینیان تشویق کرد.

شاکید در حساب توئیتری خود نوشت: «از تمامی کسانی که می‌توانند مسلح شوند، می‌خواهم که این کار را انجام دهند تا قدرت نیروهای امنیتی بیشتر شود؛ ما با هم پیروز خواهیم شد».

به نوشته روزنامه «القدس العربی»، شاکید نخستین مسئول صهیونیست نیست که خواستار مسلح شدن صهیونیست‌ها شده است و اواخر ماه مارس گذشته نیز «نفتالی بنت» نخست‌ وزیر رژیم صهیونیستی خواستار «مسلح شدن اسرائیلی‌ها برای مقابله با حملات مسلحانه احتمالی» شد.

بنت همچنین روز یکشنبه در نشست هفتگی کابینه خواستار تشکیل گروه موسوم به «گارد ملی غیرنظامی» در سایه افزایش روند حملات در فلسطین اشغالی شد.

وی تصریح کرد که از نهاد امنیت داخلی خواسته است تا پایان ماه جاری میلادی با هماهنگی وزارت امنیت داخلی طرحی را برای تشکیل گارد ملی غیرنظامی آماده کند.

به گفته بنت در این طرح به نیروهای گارد مرزی ، جذب نیروهای داوطلب آموزش دیده و نیروهای ذخیره اتکا خواهد شد تا از آن‌ها در حوادث اضطراری، اغتشاشات و مواقع ضروری استفاده شود.

از سوی دیگر انجام چندین عملیات شهادت‌طلبانه در فلسطین اشغالی در واکنش به تجاوزات مکرر رژیم صهیونیستی، رعب و وحشت در سرزمین‌های اشغالی به راه انداخته است و در جدیدترین واکنش‌ها به این عملیات‌ها، «اسحاق یوسف» خاخام ارشد یهودیان سفاردیم از کسانی که قصد دارند در پایان هفته در کنیسه حاضر شوند، خواست، خود را مسلح به سلاح کنند.

فارس

پربیننده ترین خبرها