در توییتر ترند شد؛

باید در جنگ سیاسی تموز پیروز شویم، همانطور که در جنگ نظامی آن پیروزی شدیم

باید در جنگ سیاسی تموز پیروز شویم، همانطور که در جنگ نظامی آن پیروزی شدیم
سه شنبه 20 ارديبهشت 1401 - 22:39

هشتگ های "در کنار تو می مانیم، حمایت می کنیم و می سازیم"، "جنگ سیاسی تموز" و "سلاح مقاومت" امروز در لبنان ترند شد.

العالم- داغ های مجازی

در این قسمت از داغ های مجازی به هشتگ های ترند شده توسط مقاومت اسلامی لبنان می پردازیم، چرا که "مقاومت در آستانه انتخابات سرنوشت ساز این کشور قرار دارد و برای اثبات حقانیت خود مسیری طولانی را طی کرده است".

این جمله را محمد رعد رئیس فراکسیون وفا به مقاومت بر زبان آورده و خاطرنشان کرده که "رای انتخاباتی در صندوق ها به منزله این است که جای پایی پیشرفته در محور ساختن پیروزی داشته باشیم".

وی خاطرنشان کرد: حزب الله برنامه انتخاباتی خود را ارائه کرده که شامل طرح هایی برای پیشرفت است که بعدا به نقشه و برنامه عملی تبدیل می شود.

حسن عزالدین نماینده فراکسیون وفای به مقاومت که کاندید حزب الله در جنوب لبنان است به نوبه خود اظهار داشت: فلسفه مهمی برای شعار اصلی انتخابی حزب الله در انتخابات 2022 وجود دارد و این شعار از بین شعارهای بی شمار دیگری انتخاب شده است: می مانیم، حمایت می کنیم و می سازیم.

وی افزود: شعار حزب الله بدان معنا است که ساختن نهادهای دولتی هنوز تکمیل نشده و حمایت نیز تکمیل نشده است. سید حسن نصرالله صحبت های خود را خطاب به جنوب لبنان عنوان کرد، زیرا جنوب و مقاومت در تماس مستقیم با دشمن صهیونیستی است که نه تنها لبنان را بلکه دولت های همسایه و حتی سراسر منطقه را هم تهدید می کند. لذا ما معتقدیم که این دشمن ثبات، امنیت و صلح منطقه ای را به خطر می اندازد.

اکنون به مهم ترین توییت هایی که فریاد برآمده از گلوی مردم لبنان است با هشتگ های مذکور می پردازیم:

کاربری با نام "احسان زکی" در توییتر نوشت:

ناگزیر...

مقاومت لبنان در جنگ سیاسی تموز پیروز خواهد شد، همانطور که پیش‌تر در جنگ نظامی آن پیروز شده است.

ای کسانی که افتخار جنگیدن در جنگ نظامی تموز را نداشتید، امروز می توانید در جنگ سیاسی تموز شرکت کنید.

کاربر لبنانی دیگری به نام "نها" نوشت: می خواهیم به کسی رای دهیم که بیروت، البقاع و جنوب را آزاد کرد تا ما در امنیت زندگی کنیم. می خواهیم به شرافتمندترین و گرامی ترین افراد رای دهیم که به ما سربلندی و عزت بخشیدند و از ما در مقابل تروریست ها حمایت کردند. می خواهیم به کسانی رای بدهیم که زمین از خون پاکشان لبریز شد. من به تک تک شهدا و مقاومان رای می دهم، من به سید حسن نصرالله رای می دهم.

حساب کاربری دیگری به نام "صوت الاسری" در توییتر نوشت: تجدید بیعت با مقاومت و سید آن حسن نصرالله: اگر کشته شویم سپس سوزانده شویم و هزاران بار این کار را با ما کنند، تو را رها نخواهیم کرد ای نوه حضرت زهرا (س).

پربیننده ترین خبرها