شمخانی: دولت بر مهمترین پرونده‌های سیاسی و اقتصادی کشور مسلط است

شمخانی: دولت بر مهمترین پرونده‌های سیاسی و اقتصادی کشور مسلط است
سه شنبه 20 ارديبهشت 1401 - 16:16

دبیر شورای عالی امنیت ملی پیشبرد همزمان مذاکرات وین با اجرای طرح تحول اقتصادی را نشانگر تسلط دولت بر مهمترین پرونده‌های سیاسی و اقتصادی کشور خواند.

العالم - ایران / سیاسی

علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان امروز (سه‌شنبه) ۲۰ اردیبهشت ماه در توئیتی در آستانه سفر «انریکه مورا» معاون مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و هماهنگ کننده مذاکرات وین نوشت: پیشبرد همزمان مذاکرات وین برای رفع تحریم‌های ظالمانه که ادامه آن با سفر انریکه مورا به ایران دنبال می‌شود، با اجرای شجاعانه طرح تحول اقتصادی، ضمن آنکه نشان‌دهنده ظرفیت بالای مردمی برای اقدامات بزرگ است، از تسلط دولت بر مهمترین پرونده‌های سیاسی و اقتصادی کشور خبر می‌دهد.

گفتنی است انریکه مورا قرار است امشب وارد تهران شود و فردا (چهارشنبه) با علی باقری مذاکره کننده ارشد جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت‌وگو می‌‌کند. سفر مورا به تهران بعد از دو ماه وقفه ایجاد شده در مذاکرات وین و برای دومین بار در سال جدید شمسی به تهران صورت می‌گیرد. سفری که در پی پیشنهاد «جوزپ بورل» مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در گفت‌وگوی تلفنی با حسین امیرعبداللهیان و استقبال وزیر خارجه ایران انجام می‌شود.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها