حمله سایبری به زیر ساخت های اسراییل؛ از کار افتادن بزرگ ترین شرکت ترابری صهیونیست ها

حمله سایبری به زیر ساخت های اسراییل؛ از کار افتادن بزرگ ترین شرکت ترابری صهیونیست ها
چهارشنبه 21 ارديبهشت 1401 - 00:13

تیم سایبری الطاهره عراق با شعار « یا لثارات ابومهدی المهندس» حمله گسترده ای به زیرساخت های بخش حمل و نقل رژیم صهیونیستی انجام داد و بزرگترین شرکت ترابری رژیم صهیونیستی را از کار انداختند.

العالم-عراق

رسانه های نزدیک به گروه های مقاومت عراقی خبر می دهند که ظرف یک ساعت گذشته، چهارمین حمله سایبری شدید به پایگاه رزرو سفرها در رژیم صهیونیستی رخ داده و آن را از کار انداخته است.

شرکت حمل و نقل عمومی «Egged»، بزرگترین شرکت حمل و نقل صهیونیستی در اثر این حمله سایبری متوقف شد، و امکان ثبت نام برای محموله های جدید به حالت تعلیق درآمد.

همچنین امکان پرداخت با کارت های اعتباری در سیستم راه آهن رژیم صهیونیستی تا اطلاع ثانوی، متوقف شد.

رسانه های صهیونیستی با اعلام این خبر گفته اند که گروه سایبری الطاهره؛ تیمی که به گفته آنها وابسته به ایران است از مبداء عراق به پایگاه های حمل و نقل «ایگد وراف فاس» و «هاب اون» حمله کرده اند و پیشتر این هشدار را منتشر کرده بودند: «بیایید این بار با زیرساخت ها بازی کنیم».

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی با اذعان به این حمله اعلام کرد که چند پایگاه اسرائیلی از دسترس خارج شده است.

پایگاه عبری « ۰۴۰۴ » اعلام کرد فعالیت سه زیربنای اسرائیلی با حمله ای از عراق متوقف شد.

این چندمین حمله گسترده سایبری به وب سایت‌ها و سرورهای رژیم صهیونیستی ظرف هفته های اخیر است و در اقدامی مشابه، حمله ای سایبری در ۳۱ فروردین ماه، موجب توقف سایت فرودگاه بن گوریون در تل آویو شد.
آن حمله سایبری گسترده به وب‌سایت‌ها و سرورهای رژیم صهیونیستی (حمله به فرودگاه اسرائیل) برای دومین روز متوالی از خاک عراق باعث توقف سایت فرودگاه بن گوریون در تل آویو شد.
همان زمان، سخنگوی سازمان فرودگاه های رژیم صهیونیستی اذعان کرد که سایت سازمان فرودگاه ها مورد حمله قرار گرفته است.
چند روز پیش از آن، هکرهای عراقی به پایگاه‌ها و رسانه‌های رژیم صهیونیستی هم حمله کرده و این پایگاه‌ها از جمله شبکه تلویزیونی رسمی اسرائیل (شبکه ۹) را از دسترس خارج کرده بودند.
در آن حملات نیز شعارهای «لبیک یا قدس»، «یالثارات الحسین»، «لبیک یا حاج قاسم» و «لبیک یا ابومهدی» همراه با این عملیات هکری در شبکه های اجتماعی عراقی منتشر شد.

برخی منابع اسرائیلی نیز اذعان کردند که حملات گسترده به پایگاه های اینترنتی رسمی و رسانه ای این رژیم در مقیاسی بی سابقه رخ داد. شبکه ۹ تلویزیون رژیم صهیونیستی، شبکه ۱۱ اسرائیل و شبکه «کن» سه پایگاه رسانه ای مهم اسرائیلی از دسترس خارج شد.

ایرنا

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها