نماینده حزب الله: عزم خود را جزم کرده‌ایم قدرت مقاومت را در داخل و منطقه به اثبات برسانیم

نماینده حزب الله: عزم خود را جزم کرده‌ایم قدرت مقاومت را در داخل و منطقه به اثبات برسانیم
دوشنبه 26 ارديبهشت 1401 - 22:14

رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت ضمن تشکر از حضور گسترده مردم در حمایت از مقاومت، این رخداد را حماسه‌ای در پشتیبانی از راه مقاومت و خط سیاسی آن و اعتماد مجدد به رهبری حکیمانه و شجاع آن توصیف کرد.

العالم - لبنان

محمد رعد نماینده مجلس لبنان در گفتگویی با شبکه المنار تاکید کرد: امروز دیگر وقت کار و فعالیت است، شرایط پر فشاری داریم که نیازمند عزم و اراده برای اثبات این امر است که مقاومت رقمی دشوار در معادلات داخلی و منطقه است.

او در گفتگوی دیگری هم تاکید کرد ما برای معالجه بحران اقتصادی که کشور که دشمنان لبنان باعث آن شده‌اند، تلاش خواهیم کرد، پس به شما هشدار می دهیم که محاسبات غلطی در مورد ما نداشته باشید.

از سوی دیگر وئام وهاب رئیس جریان توحید عربی (دروزی) در صفحه خود در شبکه اجتماعی نوشت: آیا هیچ یک از مسئولین فعلی کشور جرأت می‌کند در مورد ده‌ها کیف مملو از دلار که از طریق فرودگاه بیروت وارد کشور شده و به احزاب و نامزدهای خاصی برای پیشبرد فعالیت انتخاباتی خود رسید، تحقیق کند؟ نهادهای مربوط اطلاعات کامل را در اختیار دارند.

گفتنی است شخصیت‌های مختلف لبنانی مستقل یا هوادار مقاومت از هزینه شدن رقم هنگفتی دلار برای خرید رای سخن گفته و تاکید دارند جریان‌های متحد غرب و برخی از کشورهای عربی در هزینه‌های انتخاباتی خود قانون شکنی کردند.

پربیننده ترین خبرها