شعار شهرک نشینان صهیونیست: «بنتِ ترسو»

شعار شهرک نشینان صهیونیست: «بنتِ ترسو»
چهارشنبه 28 ارديبهشت 1401 - 20:06

شهرک نشینان صهیونیست در پاسگاه کیدا در شمال کرانه باختری با سردادن شعارهایی علیه نخست وزیر رژیم صهیونیستی، وی را ترسو و دروغگو دانستند.

العالم _ سرزمین های اشغالی

شهرک نشینان صهیونیست روز چهارشنبه در جریان دیدار «نفتالی بنت» نخست وزیر این رژیم با خانواده یک سرباز اسرائیلی که روز جمعه در جریان درگیری با فلسطینی‌ها کشته شد، علیه بنت شعار سردادند.

شهرک نشینان صهیونیست در پاسگاه «کیدا» در شمال کرانه باختری هنگام ورود «نفتالی بنت» به این منطقه شعار دادند: «بنتِ ترسو» «بنتِ دروغگو».

«نعوم راز» نظامی صهیونیست روز جمعه گذشته در درگیری با نیروهای مقاومت فلسطین در اردوگاه جنین که پس از یورش یگان‌های ارتش و پلیس این رژیم به این اردوگاه روی داد، کشته شد.

افزون بر شعار شهرک نشینان صهیونیست علیه نخست وزیر، «بئیری» فرزند نظامی کشته شده اسرائیلی خطاب به نفتالی بنت گفت: تو ناتوانی و به جای عمل فقط شعار می‌دهی و این مایه شرمساری است. تو لیاقت آن را نداری که در خانه پدر و مادر من باشی.

دیدار نخست وزیر رژیم صهیونیستی با خانواده این نظامی کشته شده حدود یک ساعت طول کشید و یک ساعت قبل از آغاز تجمع تظاهرکنندگان علیه «نفتالی بنت» پایان یافت هرچند تظاهرکنندگان توانستند در این مدت خود را به محل حضور بنت برسانند.

پربیننده ترین خبرها