امیدواری معاون وزیر اقتصاد اسلواکی نسبت به گسترش روابط تجاری با ایران

امیدواری معاون وزیر اقتصاد اسلواکی نسبت به گسترش روابط تجاری با ایران
شنبه 31 ارديبهشت 1401 - 18:17

معاون وزیر اقتصاد اسلواکی در دیدار با معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه ایران ظرفیت شرکت‌های کوچک و متوسط را برای همکاری دوجانبه مهم ارزیابی و ابراز امیدواری کرد روابط تجاری دو کشور بیش از پیش گسترش یابد.

العالم - ایران

«یان اورلوچ» معاون وزیر اقتصاد اسلواکی که به منظور حضور در نشست کمیسیون مشترک اقتصادی به تهران سفر کرده، صبح امروز (شنبه) ۳۱ اردیبهشت ماه با «مهدی صفری» معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه ملاقات کرد.

اورلوچ با ابراز خرسندی از سفر به ایران ظرفیت اقتصادی دو کشور را بالا توصیف کرد و اظهار داشت: دو کشور در حوزه‌های صنعت،کشاورزی، ماشین آلات و فناوری‌های نوین زمینه‌های خوبی برای همکاری دارند که در تنظیم نهایی سند کمیسیون مورد توجه خواهد بود.

وی همچنین ظرفیت شرکت‌های کوچک و متوسط را برای همکاری دوجانبه مهم ارزیابی و ابراز امیدواری کرد روابط تجاری دو کشور بیش از پیش گسترش یابد.

مهدی صفری معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه نیز با اشاره به سوابق همکاری ایران و اسلواکی در حوزه صنعت، برگزاری نشست کمیسیون مشترک اقتصادی دو کشور را گامی مهم برای تقویت همکاری‌های تجاری دو کشور خواند.

وی با اشاره به ظرفیت بالای اقتصاد ایران، پیشرفت‌های کشورمان را در حوزه فناوری‌های نوین تبیین و بر توجه بیشتر به این مزیت در همکاری‌های دوجانبه تأکید کرد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها