واکنش سردار فدوی به ترور شهید صیاد خدایی

واکنش سردار فدوی به ترور شهید صیاد خدایی
دوشنبه 2 خرداد 1401 - 10:11

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به شهادت مدافع حرم شهید حسن صیاد خدایی گفت: دشمن عاجز از پیروزی مقابل انقلاب اسلامی است.

العالم - ایران

سردار علی فدوی روز دوشنبه در آیین افتتاح کارگاه متمرکز قطعات بتنی شهدای حاج عمران و پروژه‌های محرومیت زدایی بسیج سازندگی در خرم‌آباد اظهار کرد: جبهه حق پس از پیروزی انقلاب توسط امام خمینی (ره) برپا شد آمریکا و هم‌پیمانانش اقدامات خود را علیه انقلاب آغاز کردند.

وی گفت: سالهای طولانی با انقلاب اسلامی مبارزه کردند اما حتی یک پیروزی نتوانستد به دست آورند چرا که این جبهه حق است و خدا از آن پشتیبانی می‌کند.

وی افزود: زمانی که متوجه شدن نمی‌توانند اقدامات خود را علیه ایران انجام دهند دست به ترور زدند و به روش‌های مذبوحانه اقدام به شهادت پاسداران و سربازان اسلام می‌کنند.

وی بیان کرد: هدف اصلی یک پاسدار شهادت است و کسی که سالها در این راه قدم برداشته شهید شدن برای آن مطلوب می باشد، بد به حال کسانی که با شهادت یک فرد وعده جهنم نصیب آن می‌شود.

سردار فدوی در ادامه با اشاره به اقدامات بسیج سازندگی سپاه گفت: یکی از اصلی ترین اهداف سپاه برطرف کردن نیاز مردم و اجرای طرح‌های نیمه تمام می‌باشد که با اقدامات جهادی همراه است.

وی افزود: ایجاد یک ششم کانال‌های آبرسانی در این مدت توسط سپاه لرستان به صورت جهادی با کمترین هزینه انجام شده است.

وی بیان کرد: اکنون آبرسانی به ۱۲۵ روستا در لرستان به سپاه واگذار شده و پیش‌بینی می‌شود به ۳۰۰ روستا افزایش یابد، جای تعجب دارد که در لرستان با وجود منابع آبی بیشمار چرا این تعداد از نعمت آب آشامیدنی سالم بی بهره مانده اند.

وی اظهار کرد: پیش بینی می شود استان های زیر ۱۰۰ روستا تا پایان تابستان و استان‌های زیر ۳۰۰ روستا تا پایان امسال مبلغ می‌شوند و امیدواریم تمام روستاها از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره مند شوند.

سردار فدوی گفت: طبق برنامه‌ریزی و هماهنگی با وزارت نیرو آبرسانی به پیش از ۱۷ هزار روستا در کشور توسط بسیج سازندگی سپاه پاسداران در دستور کار قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایرنا با افتتاح کارگاه متمرکز قطعات بتنی شهدای حاج عمران، بلوک های سیمانی برای استفاده در پروژه‌های محرومیت زدایی استان استفاده خواهد شد.

پربیننده ترین خبرها