گفتگوی اختصاصی العالم با "حمید استیلی"| از جزئیات دیدارهای تدارکاتی تیم ملی تا تقویت کارد فنی

گفتگوی اختصاصی العالم با
دوشنبه 2 خرداد 1401 - 20:32

مدیر تیم ملی فوتبال در خصوص دیدارهای تدارکاتی تیم ملی برای آماده سازی جهت حضور در جام جهانی قطر توضیحاتی ارائه داد.

العالم _ ایران / ورزشی

حمید استیلی مدیر تیم ملی فوتبال در خصوص دیدارهای تدارکاتی تیم ملی در ماه ژوئن گفت: پنجم ژوئن با تیم ملی کانادا در ونکور دیدار میکنیم و قرار بود یازدهم ژوئن هم با تیم ملی اکوادور بازی کنیم اما نتوانستیم زمین بازی را برای این دیدار فراهم کنیم. آنها از ما خواستند به آمریکا برویم که به علت مشکلات ویزا امکانپذیر نبود و بعد پذیرفتند که به کانادا بیایند اما متاسفانه زمین بازی هماهنگ نشد.

حمید استیلی

حمید استیلی در ادامه افزود: تلاش کردیم به کمک وزارت خارجه و سفیر ایران در سنگال، دیدار با این تیم را جایگیزین دیدار با اکوادور کنیم و هماهنگ کردیم با پرواز اختصاصی بیایند و بازی را انجام دهیم اما متاسفانه سرمربی این تیم موافقت نکرده است و قرار شد این بازی در ماه سپتامبر انجام شود.

این بازیکن سابق تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص حریف ایران پس از پلی آف اروپا گفت: هر سه تیم قوی هستند اما به نظرم تیم ولز نسبت به اسکاتلند و اوکراین قوی تر است. ولز و اسکاتلند فوتبالی شبیه انگلیس دارند و اگر به جام جهانی راه پیدا نکنند بازی دوستانه با اسکاتلند می تواند برای ما بسیار موثر باشد.

حمید استیلی

مدیر تیم ملی در خصوص اضافه شدن نفراتی به کارد فنی عنوان کرد: آقای اسکوچیچ این درخواست را داشته است و فدراسیون فوتبال موافق این موضوع است. احتمالا مربی کروات و همزبان آقای اسکوچیچ به تیم ملی اضافه خواهد شد.

حمید استیلی

پربیننده ترین خبرها