آتش سوزی یک کارگاه تزریق پلاستیک در تهران‌پارس

آتش سوزی یک کارگاه تزریق پلاستیک در تهران‌پارس
پنج‌شنبه 5 خرداد 1401 - 17:57

ملکی سخنگوی آتش نشانی تهران : دود سیاهی که هم اکنون در شرق تهران مشاهده می‌شود مربوط به آتش سوزی یک کارگاه تزریق پلاستیک در منطقه تهران پارس است.

العالم - ایران

سخنگوی آتش‌نشانی تهران از اتش‌سوزی در یک کارخانه تزریق پلاستیک و رنگ در منطقه تهرانپارس خبر داد.

سید جلال ملکی درباره علت دود غلیظ متصاعد شده از شرق تهران که از فواصل دور نیز قابلیت رؤیت است، اظهار کرد: علت این دود، مربوط به آتش‌سوزی در یک کارخانه تزریق پلاستیک و رنگ در منطقه تهرانپارس، خیابان جشنواره است که به دنبال اطلا‌ع‌رسانی این حادثه آتش‌نشانان پنج ایستگاه آتش‌نشانی به همراه امکانات لازم به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران بیان کرد: وسعت کارخانه مذکور حدود دو هزار متر و مسقف است‌ همچنین در مجاورت آن، کارگاه‌ها و کارخانه‌های دیگری همچون کارخانه چوب قرار گرفته است.

آتش سوزی یک کارگاه تزریق پلاستیک

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: محل آتش سوزی چندین باب کارگاه، مرکز صنعتی و کارخانه بود که سه یا چهار کارگاه آن مسقف و حدود ٢ هزار متر بود. این مکان‌ها کاربری کارگاه تزریق پلاستیک، رنگ‌سازی و رنگرزی، پارچه و... داشتند. این محل شعله ور بود و از مناطق شرقی تهران قابل رویت بود.

ملکی ادامه داد: آتش نشانان در محل حاضر شدند و از چند سو عملیات آب و کف رسانی را آغاز کردند. همچنین از طریق نردبان هیدرولیکی نیز عملیات انجام شد و ادامه پیدا کرد. با عملیات به موقع و مناسب آتش نشانی سریعا حجم سرکش آتش تحت کنترل درآمد. چند کارگاه دچار آتش سوزی شده و سقف ها نیز تخریب شده بود، همین عملیات را با مشکلاتی مواجه کرده و حرارت نیز بسیار زیاد بود.

سخنگوی آتش نشانی تهران اظهار کرد: عملیات وارد مرحله لکه گیری است و از خطر گسترش به اطراف جلوگیری شده است. تا به حال نیز مورد مصدومیت و تلفات جانی گزارش نشده اما حادثه، خسارت سنگینی دارد.

پربیننده ترین خبرها