هشدار رژیم صهیونیستی درباره سفر به امارات و بحرین

 هشدار رژیم صهیونیستی درباره سفر به امارات و بحرین
جمعه 6 خرداد 1401 - 01:45

رژیم صهیونیستی درباره سفر ساکنان اراضی اشغالی به بحرین و امارات هشدار داده است.

العالم - فلسطین اشغالی

رژیم صهیونیستی از ساکنان اراضی اشغالی فلسطین خواسته از انجام سفرهای غیرضروری به امارات و بحرین خودداری کنند.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی مدعی شده سرویس‌های امنیتی این رژیم نگرانند ایران قصد داشته باشد ترور یکی از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تلافی کند.

این گزارش در حالی منتشر شده که روزنامه «نیویورک تایمز» بامداد پنجشنبه از اعتراف رژیم موقت صهیونیستی به ترور شهید «حسن صیادخدایی» در تهران خبر داده بود.

نیویورک‌تایمز در این‌باره گزارش داد، مقام‌های رژیم صهیونیستی به دولت آمریکا اطلاع داده‌اند که ترور شهید صیادخدایی، کار مأموران این رژیم بود.

این روزنامه در گزارش خود نوشت: «سخنگوی نخست‌وزیری اسرائیل از اظهار نظر در مورد این قتل خودداری کرد. اما به گفته یک مقام اطلاعاتی آگاه، اسرائیل به مقامات آمریکایی گزارش داده که عامل این قتل بوده است». نیویورک تایمز همچنین افزود: «زمان برنامه‌ریزی‌ها برای هدف قرار دادن سرهنگ خدایی احتمالا حداقل به جولای ۲۰۲۱ برمی‌گردد».

حوالی ساعت ۱۶ روز یکشنبه صیادخدایی در کوچه‌های فرعی خیابان مجاهدین اسلام تهران به دست دونفر موتورسوار به ضرب ۵ گلوله به شهادت رسید.

دفتر سیاسی جنبش انصارالله تأکید کرد که سرویس‌های استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا و رژیم موقت صهیونیستی عاملان ترور شهید صیادخدایی هستند.

وزارت امور خارجه کوبا نیز با محکوم کردن ترور این شهید مدافع حرم، گفت: «اینگونه اقدامات تهدیدی برای صلح و امنیت در منطقه خاورمیانه به شمار می‌آید».

جنبش مجاهدین فلسطین ترور پاسدار مدافع حرم شهید حسن صیاد خدایی را محکوم کرد و گفت حملات تروریستی صهیونیست‌ها علیه امت اسلامی ماهیت تروریستی رژیم صهیونیستی و متحدانش را نشان می‌دهد.

سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، با بیان اینکه هرگونه اقدام از سوی دشمن با پاسخی قوی مواجه خواهد شد، تأکید کرد که ریخته شدن خون شهید صیادخدایی بی‌پاسخ نخواهد ماند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها