هنیه: همه گزینه‌ها روی میز است و برای همه احتمالات آماده هستیم

هنیه: همه گزینه‌ها روی میز است و برای همه احتمالات آماده هستیم
يکشنبه 8 خرداد 1401 - 02:20

رئیس دفتر سیاسی حماس در آستانه برگزاری «راهپیمایی پرچم» شهرک‌نشینان در بیت‌المقدس گفت که همه گزینه‌ها روی میز است و برای همه سناریوها و احتمالات ناشی از «راهپیمایی پرچم‌» آماده هستند.

العالم-فلسطین اشغالی

«اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس شنبه شب در سخنانی ضمن هشدار به صهیونیست‌ها درباره برگزاری راهپیمایی پرچم در قدس اشغالی، اعلام کرد که «همه گزینه‌ها روی میز قرار دارد و مقاومت برای همه احتمالات آماده است».

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس تصریح کرد: «ما با اشغالی دیرینه‌ روبرو هستیم که زمان زوال اسرائیل فرا رسیده است. قدس پایتخت تمام فلسطین و حتی قلب کل ملت است».

وی افزود: «دشمن صهیونیست قصد دارد از راهپیمایی پرچم به عنوان ابزاری برای بی‌نتیجه کردن دستاوردهای نبرد شمشیر قدس استفاده کند، اما ما صراحتا می‌گویم که مسجد الاقصی متعلق به مسلمانان است و عقربه‌های ساعت هیچ وقت به عقب باز نخواهد گشت».

هنیه ضمن هشدار درباره هرگونه تعرض به مسجدالاقصی در جریان راهپیمایی پرچم گفت که گزینه‌های زیادی برای مقابله با راهپیمایی پرچم روی میز است و برای هر گونه احتمالات و سناریوها آماده هستیم. فردا سه جبهه «امت، ملت و مقاومت» برای برخورد با تحولات قدس آماده هستند.

وی تصریح کرد: «اهالی قدس که هیچگاه در دفاع از الاقصی و کرانه باختری و مرزهای 1948 درنگ نکرده‌اند، نوک پیکان نبرد با دشمن صهیونیست هستند و غزه همواره به عنوان سپر و شمشیر باقی خواهد ماند».

پیش از این، گروه‌های مقاومت فلسطین ضمن اعلام بسیج عمومی، به رژیم صهیونیستی نسبت به هر گونه حماقت و ورود به مسجدالاقصی از طریق راهپیمایی پرچم هشدار داده و اعلام کردند که این راهپیمایی، بشکه باروت است و منطقه را شعله‌ور خواهد کرد.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها