لحظه بالابردن جام قهرمانی توسط کاپیتان استقلال+ ویدیو

لحظه بالابردن جام قهرمانی توسط کاپیتان استقلال+ ویدیو
دوشنبه 9 خرداد 1401 - 22:14

وریا غفوری کاپیتان تبم استقلال تهران، جام قهرمانی را پس از این که بازیکنان این تیم موفق شدند با رکورد تاریخی بدون باخت، عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران را در فصل بیست و یکم کسب کنند، بالای سر برد.

العالم ـ ایران ـ ورزشی

تیم فوتبال استقلال تهران با کسب یک امتیاز از بازی امروز (دوشنبه/ 9 خرداد) در برابر نفت مسجد سلیمان موفق شد ضمن کسب عنوان قهرمانی بدون باخت، رکورد بهترین خط دفاع و بیشترین امتیاز در یک فصل را از آن خود کند.

استقلاللحظه بالابردن جام قهرمانی توسط کاپیتان استقلال

تیم فوتبال استقلال تهران با کسب ۶۸ امتیاز از ۳۰ مسابقه به عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران در فصل بیست و یکم رسید تا چهارمین قهرمانی خود را در لیگ خلیج فارس جشن بگیرد.

عنوان قهرمانی شاگردان فرهاد مجیدی با شکستن رکوردهای زیادی همراه بود. کسب عنوان قهرمانی بدون شکست مهمترین این رکورد بود که مسوولان لیگ برتر را به تکاپو خواهد انداخت تا برای اهدای جام طلایی در فصول آینده پیش‌بینی لازم را انجام دهند.

یکی از رکوردهای ماندگار استقلال در این فصل از لیگ برتر فوتبال ایران، ثبت بهترین خط دفاع ادوار لیگ به نام خود بود. استقلال در این فصل تنها ۱۰ گل دریافت کرد. پیش از این استقلال با هدایت وینفرد شفر در لیگ هجدهم ۱۳ گل دریافت کرده بود و بهترین عملکرد را در بین تمام تیم‌های لیگ برتری داشت. تیم پرسپولیس نیز با ۱۴ گل در رده دوم قرار داشت.

آمار رکوردهای تاریخی استقلال در فصل بیست و یکم لیگ برتر

پربیننده ترین خبرها