توافق وزرای بهداشت عراق و ایران برای ثبت داروهای ایرانی در عراق

توافق وزرای بهداشت عراق و ایران برای ثبت داروهای ایرانی در عراق
پنج‌شنبه 12 خرداد 1401 - 18:21

وزرای بهداشت ایران و عراق در بغداد ضمن تاکید بر لزوم گسترش همکاری‌های طبی و استفاده از کارشناسان پزشکی، بر تسریع در ثبت دارو‌های ساخت ایران در عراق تاکید کردند.

العالم - ایران

در دیدار وزرای بهداشت ایران و عراق در بغداد، دو طرف ضمن تاکید بر لزوم گسترش همکاری‌های طبی و استفاده از کارشناسان پزشکی، بر تسریع در ثبت دارو‌های ساخت ایران در عراق تاکید کردند. دیدار با رئیس جمهور، نخست وزیر و وزیر صنعت و معدون عراق از دیگر برنامه‌های وزیر بهداشت به بغداد است.

به

بهرام عین اللهی با اشاره به اینکه ایران برای تقویت همکار‌های بهداشتی و برگزاری همایش‌های پزشکی کاملا آماده است افزود: مداوای بیماران عراقی در بیمارستان‌های ایران و رسیدگی به بیماران ایرانی بویژه زوار عتبات عالیات هم جزو اهداف این سفر است که با طرف عراقی در اینباره به توافق رسیده و به زودی در اینباره توافق نامه‌ای امضا خواهد شد.

دا
هانی العقابی وزیر بهداشت عراق هم تاکید کرد: در ثبت دارو‌های ساخت ایران در وزارت بهداشت عراق سرعت بخشیده ایم و امیدواریم در آینده نزدیک از تجربیات ارزنده پزشکان ایرانی در عراق هم استفاده بهینه را کنیم. توافق در زمینه مبارزه با مواد مخدر و معالجه بیماران مواد مخدر جزو برنامه‌های دیگر این دیدار بود.

شت

پربیننده ترین خبرها