تهدید تازه تل آویو علیه ایران

جمعه 13 خرداد 1401
10:01
تهدید تازه تل آویو علیه ایران وزیر خارجه رژیم صهیونیستی که در هراس به واکنش تلافی جویانه ایران در برابر جنایت ترور شهید سرهنگ صیاد خدایی در تهران، به سر می برد، در تقلای خود برای فرار به جلو، گفته که جنگ را به داخل مرزهای ایران خواهد کشاند.

العالم ـ فلسطین اشغالی

رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند، یائیر لاپید وزیر خارجه این رژیم در گفت وگو با روزنامه صهیونیستی جروزالم پست خاطرنشان کرد که «همیشه ایران می‌گوید که جنگ را به در خانه‌هایتان خواهیم آورد، اما این اتفاق نخواهد افتاد.»

لاپید که به اعتقاد بسیاری از تحلیلگران منطقه به شدت از تبعات اقدامات لو رفته جنایتبار کابینه این رژیم نگران است، در گفت و گو با این روزنامه صهیونیستی درعین حال گفته که «اگر تهران بخواهد از جنگ دوری کند، ما نیز مانع از وقوع آن خواهیم شد.»

تهدیدهای رژیم صهیونیستی از جمله از زبان بنیامین نتانیاهو نخست وزیر پیشین این رژیم نیز بارها علیه ایران تکرار شده است.

لاپید در بخش دیگری از صحبت هایش به موضوع عادی سازی روابط با عربستان پرداخت و گفت این مساله به نظر می‌رسد مثبت است و اگر کارها در این مسیر پیش رود، این کار با گام‌های حساب شده انجام خواهد شد.

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی ادامه داد: مساله عادی سازی روابط با عربستان اندک زمانی به طول خواهد انجامید.

او گفت عادی سازی روابط با عربستان نیازمند گام‌های حساب شده است.

0% ...

آخرین اخبار

حماس حمایت بی‌وقفه ایران از ملت فلسطین را ستود


ادعای گروسی درباره سرنوشت مواد هسته‌ای با غنای بالا در ایران


تیم ملی فوتبال غنا با ثبت یک تساوی مقابل انگلیس به مرحلۀ بعدی جام‌جهانی صعود کرد‌.


سنای آمریکا در اقدامی کم‌سابقه به محدودیت اختیارات جنگی ترامپ علیه ایران رای داد


خبرگزاری رسمی عمان: کشتی هایی که قصد عبور از تنگه هرمز را دارند باید با سازمان بین المللی دریانوردی هماهنگ شوند.


ترامپ مدعی شد: دیروز ۱۹ میلیون بشکه نفت از تنگه هرمز عبور کرد که بیشترین میزان عبور نفت از این تنگه در تاریخ آن است.


خبرگزاری رسمی عمان: کشتی هایی که قصد عبور از تنگه هرمز را دارند باید با سازمان بین المللی دریانوردی هماهنگ شوند.


دبیر کل حزب الله: اسرائیل در میدان نبرد هرگز نمی‌تواند اهدافش را محقق کند


موضوع موشکی در توافقات اخیر وجود نداشته است


رایزنی ونس و عون در مورد ترتیبات آتش‌بس بین آمریکا، لبنان و ایران