حماس خواستار گسترش دامنه مقابله با رژیم صهیونیستی شد

حماس خواستار گسترش دامنه مقابله با رژیم صهیونیستی شد
دوشنبه 16 خرداد 1401 - 12:26

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با اشاره به جنایت‌های رژیم موقت صهیونیستی در مسجدالأقصی خواستار گسترش دایره درگیری و مقابله با این رژیم شد.

العالم - فلسطین اشغالی
«عبداللطیف القانوع» سخنگوی جنبش حماس گفت که ممکن نیست مقاومت در برابر جنایت‌های رژیم اشغالگر ساکت بماند و این رژیم بهای سنگینی برای جنایت‌هایش خواهد پرداخت.

القانوع همچنین خواستار گسترش دامنه درگیری‌‌ها و رویارویی با رژیم اشغالگر در راستای نبرد ملت فلسطین در قدس و مسجدالأقصی شد و به بسیج عمومی برای مقابله و به شکست کشاندن طرح‌های این رژیم دعوت کرد.

بنابر گزارش خبرگزاری آناتولی، القانوع افزود که یورش‌های مکرر شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالأقصی با هدف تکمیل طرح‌های صهیونیستی مبنی بر تقسیم زمانی و مکانی و گسترش سیطره بر این مسجد مقدس صورت می‌گیرد.

در همین ارتباط «عزت الرشق» عضو دفتر سیاسی حماس نیز یورش رژیم اشغالگر اسرائیل و شهرک‌نشینان آن به مسجدالأقصی را محکوم کرد و گفت که این یورش‌ها که با حمایت ارتش رژیم اشغالگر صورت می‌گیرد، هرگز در یهودی‌سازی مسجدالأقصی و تقسیم زمانی و مکانی آن موفق نخواهد بود و این مسجد، اسلامی باقی خواهد ماند.

دیروز (یکشنبه) صدها شهرک‌نشین صهیونیست که اداره اوقاف اسلامی قدس شمار آنها را بیش از ۵۲۶ نفر اعلام کرد، دوباره به صحن‌های مسجدالأقصی در بخش شرقی قدس یورش بردند.

پربیننده ترین خبرها