هشدار گروه‌های مقاومت به اشغالگران نسبت به هرگونه تعرض به مسجدالاقصی

هشدار گروه‌های مقاومت به اشغالگران نسبت به هرگونه تعرض به مسجدالاقصی
سه شنبه 17 خرداد 1401 - 19:32

گروه‌های مقاومت فلسطین بار دیگر اشغالگران اسرائیلی را از هرگونه تعرض به مسجد الاقصی برحذر داشته و هشدار دادند که صهیونیست‌ها برای تعرض به این مسجد مبارک، باید از روی اجساد فلسطینیان رد شوند.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، گروه‌های مقاومت در غزه در 55امین سالروز اشغال قدس شرقی، کرانه باختری و غزه طی تجمعی تحت عنوان "مسجد الاقصی نه معبد کذایی" عنوان کردند که ملت فلسطین که شمشیر قدس را برکشیده، قاطعانه در برابر اشغالگران اسرائیلی خواهد ایستاد.

این گروه‌ها تاکید کردند که تجاوزات دشمن صهیونیستی در قدس هرگز به نتیجه نخواهد رسید و ملت فلسطین طرح‌های اشغالگران را به شکست می‌کشاند.

گروه‌های مقاومت بیان کردند که نبرد دفاع از قدس، نبردی عربی اسلامی و عقایدی است. آن‌ها همچنین امت اسلامی و عربی را به حمایت از ساکنان قدس فراخواندند.

در همین راستا، خطیب مسجد الاقصی نیز تاکید کرد برگزاری این تجمع بیانگر پیوند و ارتباط بین فلسطینیان در تمامی مناطق در نبرد دفاع از قدس و مسجد الاقصی است.

شیخ عکرمه صبری اظهار داشت که فاجعه اشغال قدس در سال 1967 در ادامه جنایت ها علیه ملت فلسطین از سال 1948 و در چارچوب توطئه ای کلی علیه ملت فلسطین صورت گرفت.

وی بر ضرورت ادامه اعتکاف و حضور فلسطینیان در مسجد الاقصی و حق مسلم و شرعی مسلمانان در این مسجد تاکید کرد و تجاوزات و جنایات اشغالگران اسرائیلی علیه آن را نتیجه سکوت کشورهای عربی دانست

پربیننده ترین خبرها