دستیار وزیر خارجه آمریکا به فلسطین اشغالی می‌رود

دستیار وزیر خارجه آمریکا به فلسطین اشغالی می‌رود
شنبه 21 خرداد 1401 - 04:26

وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که «باربارا لیف» دستیار وزیر امور خارجه آمریکا در امور خاور نزدیک، به فلسطین اشغالی و کرانه باختری سفر می‌کند.

العالم-آمریکا

وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که «باربارا لیف» دستیار وزیر امور خارجه در امور خاور نزدیک، از روز شنبه تا دوشنبه به فلسطین اشغالی و کرانه باختری رود اردن سفر خواهد کرد.

وزارت امور خارجه آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد که باربارا لیف با شرکای اسرائیلی و فلسطینی در مورد مجموعه‌ای از اولویت‌ها از جمله تعمیق همکاری‌های دوجانبه ایالات متحده با اسرائیل و رام الله و حمایت ایالات متحده از راه حل دو دولتی رایزنی خواهد کرد.

در این بیانیه همچنین آمده که این دستیار وزیر خارجه آمریکا قرار است با نمایندگان جامعه مدنی اسرائیلی و فلسطینی هم دیدار و گفت‌وگو داشته باشد.

سفر این مقام آمریکایی به فلسطین اشغالی و کرانه باختری در حالی صورت می‌گیرد که سفر جو بایدن به فلسطین اشغالی و عربستان در اواخر ماه جاری میلادی به تعویق افتاد و به ماه آینده میلادی موکول شده است.

به نوشته نیویورک تایمز بایدن قصد دارد در سفر منطقه‌ای خود با «محمد بن سلمان» ولیعهد سعودی و رهبران مصر، اردن، عراق و امارات دیدار و گفتگو کند.

پربیننده ترین خبرها