شهدای جنین به ۲۳ نفر رسید/ تاکید جهاد اسلامی بر ادامه نبرد با اشغالگران

شهدای جنین به ۲۳ نفر رسید/ تاکید جهاد اسلامی بر ادامه نبرد با اشغالگران
شنبه 21 خرداد 1401 - 17:40

درحالی که شهر «جنین» در کرانه باختری رود اردن امروز با شهادت «سمیح عمارنه» جوان آزاده فلسطینی بیست و سومین شهید خود را برای پاسداری از آرمانهای ملت فلسطین تقدیم کرد، جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که نبرد با دشمن اشغالگر ادامه دارد و این مبارزه با شهادت مجاهدان پایان نمی پذیرد.

العالم ـ فلسطین اشغالی

جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز (شنبه) در بیانیه ای با تسلیت شهادت سمیح عمارنه جوان آزاده فلسطینی و از نیروهای این جنبش افزود: به جهاد و مقاومت و دفاع از ملت و خطی که شهدا با خون خود ترسیم کرده اند، ادامه می دهیم.

در بیانیه جنبش جهاد اسلامی آمده است: شهدا شعله مقاومت را روشن نگه داشته اند و کابوسی همیشگی برای نیروهای دشمن بوده اند.

جنبش جهاد اسلامی از ملت فلسطین و گروههای مبارز فلسطینی خواست تا شعله مقاومت را تقویت کنند و خون شهدا انگیزه آن ها را برای مقابله با نظامیان دشمن و شهرک نشینان غاصب که ملت، سرزمین و مقدسات فلسطین را هدف گرفته اند، تقویت کند.

«سمیح جمال محمود عمارنه» اسیر آزادشده از زندان های رژیم صهیونیستی ۱۲ خردادماه جاری هنگام مقابله با یورش نظامیان صهیونیست به شهرک «یعبد» در غرب جنین در کرانه باختری رود اردن بر اثر اصابت گلوله تک تیراندازان رژیم صهیونیستی زخمی شد و امروز براثر شدت جراحات وارده در بیمارستان به شهادت رسید.

با شهادت این جوان فلسطینی، شمار شهدای جنین از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون به ۲۳ نفر رسید.

پربیننده ترین خبرها