راه اندازی پروازهای فرودگاه قامشلی در پی تعطیلی فرودگاه دمشق

راه اندازی پروازهای فرودگاه قامشلی در پی تعطیلی فرودگاه دمشق
سه شنبه 24 خرداد 1401 - 11:20

شرکت "اجنحه الشام "  روز دوشنبه از راه اندازی پروازهای خود از بیروت به فرودگاه قامشلی و از آنجا به فرودگاه بین‌المللی حلب خبر داد.

العالم - سوريه

این در حالی است که خدمات رسانی فرودگاه بین‌المللی دمشق به دلیل حملات هوایی اسرائیل چند روزی است به حالت تعلیق در آمده است.

عبدالاحد داود، نماینده شرکت سوری " اجنحه الشام " استان الحسکه، با بیان اینکه "این شرکت هر یکشنبه پروازهای بیروت به قامشلی و بالعکس را آغاز می کند"، گفت: "این شرکت هر یکشنبه تا بازگشایی مجدد فرودگاه بین المللی دمشق ،از قامشلی به حلب و بر عکس پرواز خواهد داشت .".

اسامه ساطع، مدیر توسعه بازرگانی و روابط عمومی این شرکت، جمعه گذشته گفت :« تغییر مسیر پرواز به فرودگاه حلب به خاطر خارج شدن فرودگاه دمشق از سرویس دهی است» و «حمل و نقل مسافران از دمشق، حمص و سایراستان‌ها به فرودگاه حلب رایگان خواهد بود

حملات اخیر رژیم صهیونیستی به زیرساخت های فرودگاه بین المللی دمشق باعث شد باندهای این فرودگاه از خدمات رسانی خارج شود، و ترمینال دوم فرودگاه نیز خسارت دیده است.

وزارت حمل و نقل سوریه اعلام کرد به دنبال این خسارات، پروازهای ورودی و خروجی فرودگاه تا اطلاع ثانوی به حالت تعلیق درآمده است، این درحالی است که کارکنان هواپیمایی کشور و شرکت های ملی متخصص در تلاش برای رفع آثار حملات و بازسازی خرابی های فرودگاه هستند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها