تشکر وزیر خارجه تل‌آویو از ترکیه برای حفاظت از صهیونیست‌ها!

تشکر وزیر خارجه تل‌آویو از ترکیه برای حفاظت از صهیونیست‌ها!
پنج‌شنبه 26 خرداد 1401 - 01:01

رسانه‌ها از تشکر وزیر خارجه رژیم موقت صهیونیستی از همتای ترکیه‌ای خود برای "محافظت از صهیونیست‌ها" در ترکیه خبر دادند.

العالم - ترکیه

وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی عصر چهارشنبه به وقت تهران در گفت‌وگوی تلفنی با «مولود چاووش‌اوغلو» همتای ترکیه‌ای خود از تلاش‌های آنکارا در محافظت از صهیونیست‌ها در ترکیه تشکر کرد.

به گزارش وبگاه تایمز اسرائیل، «یائیر لاپید» وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی از چاووش‌اوغلو از آنچه که محافظت از گردشگران صهیونیستی در برابر تلاش‌های ایران برای آسیب رساندن به آنها خواند، تشکر کرد.

بر اساس این گزارش، مقامات رژیم صهیونیستی روز دوشنبه از شهروندان خواستند که فوراً شهر «استانبول» را ترک کنند و در سفرهای غیرضروری به دیگر مناطق ترکیه تجدید نظر کنند. آن‌ها هشدار دادند که عوامل ایرانی آماده ربودن یا کشتن اسرائیلی‌ها در آنجا هستند زیرا تهران به دنبال انتقام از قتل‌هایی است که تل آویو مقصر آن است.

مقامات رژیم صهیونیستی به حدود ۱۰۰۰ صهیونیست که در ترکیه بودند هشدار داده و از آنها خواسته که فورا ترک کنند.

به دنبال رسانه‌ای شدن دست داشتن تل‌آویو در ترور شهید «حسن صیاد خدایی»، مقام‌های این رژیم در پی هراس از اقدام ایران برای گرفتن انتقام خون این شهید، به اتباع خود درباره سفر به کشورهای منطقه بارها هشدار داده‌اند.

اخیرا «شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی» مدعی شد سازمان امنیت این رژیم در تلاش برای خنثی‌سازی «حمله انتقام جویانه ایران» در ترکیه است و هشدار سفر به ترکیه همچنان برقرار می‌باشد.

در پی افشاگری رسانه‌های غربی در خصوص دست داشتن تل‌آویو در ترور شهید حسن صیادخدایی، سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هشدار داده بود: «شهدایی که به دست صهیونیست‌ها به شهادت می‌رسند، شهدای بسیار بلندمرتبه و با مقام بسیار والاتری هستند، چراکه به دست بدترین افراد به شهادت رسیده‌اند و ان شاءالله انتقام او را از دشمنان خواهیم گرفت.»

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها