واکنش حماس به حمله امروز رژیم صهیونیستی به نوار غزه

واکنش حماس به حمله امروز رژیم صهیونیستی به نوار غزه
شنبه 28 خرداد 1401 - 11:13

سخنگوی جنبش حماس در واکنش به حمله صبح امروز رژیم صهیونیستی به نوار غزه، تصریح کرد که بمباران غزه در امتداد تجاوز علیه سراسر فلسطین است.

العالم - فلسطین اشغالی

«حازم قاسم» سخنگوی جنبش حماس در گفت‌وگو با رادیو «صوت الاقصی» در پی حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه، تصریح کرد: بمباران نوار غزه از سوی رژیم صهیونیستی، تداوم تجاوز علیه سراسر سرزمین فلسطین در قدس، سرزمین اشغالی و کرانه باختری هدف قرار می دهد که آخرین آن، ترور سه مبارز مقاومت از شهر جنین بود.

به نوشته خبرگزاری فلسطینی شهاب، وی افزود: رژیم اشغالگر با این تجاوز در حال تلاش بیهوده و ناکامی برای توقف تشدید اقدام انقلابی در سراسر فلسطین است. مقاومت همیشه سپر حفاظتی برای مردم فلسطین در هر مکان و شمشیر آن خواهد بود که با آن دشمن خود را بزند. با وجود این تجاوز، ما به مبارزه و جنگ مشروع خود علیه اشغالگر تا تحقق اهداف ملتمان در آزادی و استقلال ادامه خواهیم داد.

صبح امروز (شنبه، ۱۸ ژوئن)،در پی شلیک چندین راکت به سوی شهرک‌ صهیونیست‌‌نشین «عسقلان»، جنگنده‌های ارتش صهیونیستی نیز مناطق مرکزی غزه را هدف قرار دادند. پهپادهای اسرائیلی هم یک برج دیده‌بانی مقاومت و زمینی کشاورزی را در منطقه ملکه در شرق محله زیتون در شرق غزه هدف قرار دادند. منابع فلسطینی اعلام کردند که این حملات تا این لحظه تلفات جانی در پی نداشته است.

در همین حال، رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند که ارتش رژیم صهیونیستی به سمت گروهی از فلسطینیان که در حال نزدیک شدن به موانع مرزی در شرق شهر خان یونس واقع در جنوب نوار غزه بودند، تیراندازی کرده است.

منابع فلسطینی همچنین از تیراندازی قایق‌های جنگی ارتش رژیم صهیونیستی به سمت ماهیگیران فلسطینی در شمال غرب غزه خبر دادند.

فارس

پربیننده ترین خبرها