در گفتگو با العالم مطرح شد؛

پشت پرده جنایات رژیم صهیونیستی در "جنین"/ آیا غزه دوم تشکیل می شود؟

پشت پرده جنایات رژیم صهیونیستی در
شنبه 28 خرداد 1401 - 11:52

یک تحلیلگر سیاسی ابراز عقیده کرد که رژیم اشغالگر اسرائیل برای سرپوش گذاشتن بر بحران داخلی خود و جلوگیری از فروپاشی دولت خود، اقدام به ترور 3 جوان فلسطینی در جنین کرد.

العالم- فلسطین اشغالی

"حمزه البشتاوی" در گفت‌وگو با شبکه العالم اظهار داشت ناتوانی و ضعف اسرائیل در اقدام به عملیات نظامی گسترده علیه جنین و مبارزان آن، این رژیم را بر آن داشت تا دست به ترور 3 جوان فلسطینی در این منطقه بزند که این امر به نوبه خود نشان‌دهنده این واقعیت است که اسرائیل نگران است جنین در مقاومت به الگویی برای سرتاسر کرانه باختری تبدیل شد و به عبارتی جنین، غزه دوم در رویارویی با رژیم غاصب گردد.

این کارشناس سیاسی افزود شهر جنین و اردوگاه آن پایتخت مقاومت در کرانه باختری محسوب می‌شود که همه جناح‌های مقاومت در آن حضور دارند، بنابراین تقریبا هر روز شاهد عملیاتی علیه گشتی‌های نظامیان اسرائیلی در این منطقه هستیم.

البشتاوی با اشاره به اینکه رژیم غاصب با ترور سه جوان در اردوگاه جنین در صدد صادرات بحران داخلی و سیاسی خود است، تأکید کرد دلیل امتناع این رژیم از عملیات گسترده نظامی علیه اردوگاه جنین، اعتقاد آن به حتمی بودن شکستش است لذا اقدام به ترور جوانان فلسطینی در جنین می‌کند.

به عقیده این کارشناس سیاسی، تقویت وحدت ملی راه مقابله با سرکوب‌ها و جنایت‌های اسرائیل در شهر جنین است و همچنین تشکیلات خودگردان و گروه‌های مقاومت نیز در بیانیه‌هایی این جنایات و ترورها را محکوم کنند.

پربیننده ترین خبرها