۲ کشته و ۵ زخمی در تیراندازی به مهمانی خانوادگی در آمریکا

۲ کشته و ۵ زخمی در تیراندازی به مهمانی خانوادگی در آمریکا
يکشنبه 29 خرداد 1401 - 22:44

پلیس شهر سن آنتونیو در ایالت تگزاس روز یکشنبه اعلام کرد که بر اثر تیراندازی در یک مهمانی خانوادگی ۲ نفر کشته و ۵ نفر مجروح شدند.

العالم - آمریکا

یک مقام پلیس گفت: این خانواده مشغول برگزاری مهمانی در حیاط خانه خود بود که فردی ناشناس به سمت آن‌ها تیراندازی کرد.

شبکه محلی "کنز ۵" گزارش داد که بر اثر این تیراندازی ۲ نفر در محل کشته شده و ۵ نفر دیگر مجروح شده و به بیمارستان منتقل شده‌اند. از وضعیت این افراد خبری نیست.

بیل مک مانوسرییس پلیس سن آنتونیو گفت: حدود ۳۰ گلوله به سمت خانه این خانواده شلیک شده است. دو کشته این تیراندازی زن هستند.

به گزارش ایرنا، بر اساس اعلام آرشیو خشونت مسلحانه، از زمان حمله نژادپرستانه در ۱۴ مه در فروشگاه مواد غذایی بوفالو در نیویورک که منجر به کشته شدن ۱۰ سیاه پوست و بازداشت یک نوجوان سفیدپوست ۱۸ ساله شد، حداقل ۶۳ تیراندازی جمعی در سراسر آمریکا رخ داده است.

این آمار به این معنی است که هر روز دو مورد تیراندازی دسته جمعی در این کشور به وقوع پیوسته است که شامل تیراندازی در ۲۴ می‌ در مدرسه ابتدایی راب در یووالدی تگزاس می‌شود که در آن ۱۹ دانش آموز و دو معلم کشته شدند.

تیراندازی‌های جمعی دو روز گذشته در آمریکا در شهرهایی از جمله نیواورلئان، دیترویت، لوئیزویل، کنتاکی، دکاتور، جورجیا؛ انتیوک، تنسی، ایندیانا و برای سومین هفته متوالی در شیکاگو رخ داده است.

بر اساس داده‌های این نهاد، در یک سال گذشته، تیراندازی‌های جمعی در آمریکا بیش از ۱۹ هزار کشته و بیش از ۳۷ هزار مجروح به جای گذاشته است.

همچنین در ۵ سال گذشته بیش از ۹۵ هزار نفر در آمریکا جان خود را در تیراندازی‌ها از دست داده و ۱۸۶ هزار نفر دیگر مجروح شده‌اند.

پربیننده ترین خبرها