المدلل: مقاومت نقشی مهم در فروپاشی ائتلاف دولت بنت ایفا کرده است

المدلل: مقاومت نقشی مهم در فروپاشی ائتلاف دولت بنت ایفا کرده است
سه شنبه 31 خرداد 1401 - 18:52

احمد المدلل از مسئولان جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت در سایه نبرد دشمن با ملت فلسطین، مقاومت توانسته‌ است سیاستمداران اسراییلی را دستپاچه کند و صحبت از فروپاشی ائتلاف حاکم در «اسرائیل» مطرح شده است.

العالم - فلسطین اشغالی

المدلل روز سه شنبه در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری «فلسطین الیوم» گفت: نبرد بین مقاومت و دشمن صهیونیست ادامه خواهد داشت و نبرد بعدی، نبرد آزادسازی خواهد بود.

وی تصریح کرد : وضعیت و شرایط مقاومت باعث شده که همه دولت های "اسرائیلی" چه دولت نتانیاهو و چه بنت قادر به مقابله با مقاومت فلسطینی نباشند.

المدلل افزود: دولت‌های رژیم اشغالگر نتوانستند امنیت و ثبات را در جامعه صهیونیستی تامین کنند و این نشان می‌دهد که هر چه افراط‌ گرایی صهیونیستی علیه مردم فلسطین بیشتر شود، پایبندی مردم فلسطین به حقوق خود و مقاومت در برابر رژیم اشغالگر صهیونیست‌ بیشتر خواهد شد.

المدلل ادامه داد: همه دولت های قبلی صهیونیستی به قهقهرا رفتند، چرا که مقاومت موفق شده بود به حیات سیاسی بسیاری از رهبران سیاسی و نظامی صهیونیستی مانند موفاز، رابین و پرز پایان دهد.

المدلل تاکید کرد: مقاومت فلسطین در باریکه غزه، نقشی مهم در سرنگونی دولت بنت ایفا کرد، به ویژه پس از نبرد شمشیر قدس که تحولی اساسی در درگیری با دشمن صهیونیستی ایجاد کرد. مقاومت در این نبرد ثابت کرد که می تواند معادلاتی جدید با رژیم اشغالگر از جمله معادله تعادل رعب و بازدارندگی ایجاد کند.

وی اظهار داشت: همه پیش بینی‌ها حاکی از آن است که دولت بنت که به ضعف و بی ثباتی معروف است، فرو خواهد پاشید.

وی خاطرنشان کرد: در نبرد «شمشیر قدس» موشک‌های مقاومت توانستند تمام مناطق فلسطین اشغالی را هدف بگیرند که این مساله موجب احیای مجدد آرمان فلسطین و ازسرگیری روحیه انقلابی ملت فلسطین شد. بعد از آن ، تشکیل «گردان جنین» و دیگر گردان ها در کنار اجرای عملیات شجاعانه در داخل اراضی اشغالی ، خواب را بر شهرک نشینان حرام کرد.

المدلل با اشاره به اینکه فروپاشی دولت بنت و استعفای وی دلیلی بر ناتوانی او در عمل به وعده های خود به مردم «اسرائیل» و عمل نکردن به وعده های قبلی خود است، خاطرنشان کرد: جامعه «اسرائیل» مرحله ای بدتر از مرحله فعلی را طی نکرده است.

وی درباره تغییر سیاست رژیم اسرائیل پس از دولت بنت گفت: همه رهبران صهیونیست به قیمت خون فلسطینی ها در بازار انتخابات صهیونیستی مسابقه می دهند و همه آن ها در کشتار فلسطینی ها و ارتکاب جنایت در حق آنان ، دو روی یک سکه هستند.

پربیننده ترین خبرها