لرزش اشغالگران در برابر مقاومت لبنان

لرزش اشغالگران در برابر مقاومت لبنان
يکشنبه 5 تير 1401 - 21:49

هشتگ #بازدارندگی_در_صحنه ، درحالی درصدر فهرست پرطرفدارترین هشتگ ها لبنان قرار گرفت که تهدید اسرائیل علیه لبنان به دنبال ترسیم مرزهای دریایی با فلسطین اشغالی و اعلام مقاومت برای مقابله با هرگونه نفوذ اسرائیل در دریا، افزایش یافته است.

العالم داغهای مجازی

برخلاف تبلیغات رسانه های وابسته به رژیم صهیونیستی، ارتش رژیم اشغالگر اسرائیل از رویارویی با مقاومت در بیم و هراس است.

افسران ارشد نیروی دریایی اسرائیل از برخی مشکلات احتمالی در هر جنگ آتی برای حفاظت از میادین گازی پراکنده در امتداد نوار ساحلی فلسطین، به ویژه با توجه به تهدیدات اخیر حزب الله سخن گفتند.

شبکه تلویزیونی عبری «12» به نقل از برخی منابع نظامی تل آویو هدف از گسترش حضور «حزب‌الله» درمنطقه، از جمله بازگشایی پایگاههایی چسبیده به مرزهای سرزمین‌های اشغالی، جمع‌آوری اطلاعات درباره ارتش اشغالگر و نظارت بر تحرکات آن است.

این منابع خاطرنشان کردند: عناصر «حزب‌الله» حاضر در منطقه، دیگر با ادعای عضویت در سازمان‌های محیط‌ زیست بر فعالیت‌های نظامی خود سرپوش نمی‌گذارند، بلکه وابستگی خود را به این حزب اعلام می‌کنند و ماهیت نظامی و اطلاعاتی خود را پنهان نمی‌کنند.

فعالان شبکه های اجتماعی، حمایت کامل خود از مقاومت لبنان و نقش آن در حفاظت از لبنان در برابر هرگونه تجاوز ارتش اشغالگر صهیونیستی را اعلام کردند

این فعالان خاطرنشان کردند: رژیم اشغالگر صهیونیستی نخواهد توانست به مقاومت لبنان آسیب بزند و حزب الله حافظ عزت و ملت و رو در رو با نیروهای اشغالگر است و چشمان بیدار آنها نمی خوابد.

ابوفاضل درصفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: جنگ آینده با دشمن صهیونیستی،را نه چشمی دیده و نه گوشی شنیده و نه به ذهن انسانی خطور کرده است.

پربیننده ترین خبرها